wyszukanych pozycji: 7
Social Ecommerce: Increasing Sales and Extending Brand Reach
ISBN: 9781449366360 / Angielski / Miękka / 2014 / 310 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can't control the conversations, you can influence them. This book will teach you how. If mismanaged, social media can create more noise than signal. It can be a time and energy suck--for you and your audience. Or worse still, it can become an echo chamber for negative PR. If done well, guerrilla social media marketing can help you persuade, command attention, establish dialogue, differentiate yourself, capture new markets, and... Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you ... |
|
cena:
173,42 zł |
Google Power Search: The Essential Guide to Finding Anything Online with Google
ISBN: 9781449311568 / Miękka / 2011 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. Behind Google's deceptively simple interface is immense power for both market and competitive research if you know how to use it well. Sure, basic searches are easy, but complex searches require specialized skills. This concise book takes you through the full range of Google's powerful search-refinement features, so you can quickly find the specific information you need. Learn techniques ranging from simple Boolean logic to URL parameters and other advanced tools, and see how they're applied to real-world market research examples.
Behind Google's deceptively simple interface is immense power for both market and competitive research if you know how to use it well. Sure, basic ... |
|
cena:
57,45 zł |
Inverse Thoughts
ISBN: 9781462891764 / Angielski / Twarda / 2011 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
136,54 zł |
Egyptian Temple
ISBN: 9780415865241 / Angielski / Miękka / 2013 / 318 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. First published in 1984. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First published in 1984. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
|
|
cena:
259,80 zł |
Inverse Thoughts
ISBN: 9781462891757 / Angielski / Miękka / 2011 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
72,81 zł |
Kau
ISBN: 9780710301000 / Angielski / Twarda / 1985 / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. First published in 1985. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First published in 1985. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
|
|
cena:
701,59 zł |
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn
ISBN: 9788328910034 / Polski / 2024 / 648 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad ćwierćwiecza. Oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zarówno dla osób zajmujących się marketingiem, jak i dla technicznych nerdów. SEO nieustannie ewoluuje: najpierw ważne były słowa kluczowe, później architektura techniczna, potem odnośniki, a teraz wkraczamy w erę SEO wspomaganego sztuczną inteligencją. Oznacza to, że aby odnosić sukcesy w tej fascynującej dziedzinie, trzeba wciąż się uczyć. To kolejne,...
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad...
|
|
122,55 zł |