• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stephan Sonnenburg » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Kooperative Kreativität: Theoretische Basisentwürfe Und Organisationale Erfolgsfaktoren Sonnenburg, Stephan 9783835060630
Kooperative Kreativität: Theoretische Basisentwürfe Und Organisationale Erfolgsfaktoren

ISBN: 9783835060630 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 263 str.

ISBN: 9783835060630/Niemiecki/Miękka/2007/263 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Sonnenburg
Auf der Basis des Kommunikationsverstandnisses von Niklas Luhmann entwickelt Stephan Sonnenburg ein neues Interpretationskonstrukt zur Beobachtung, Beschreibung, Analyse und Gestaltung von kooperativer Kreativitat. Besonderen Wert legt er auf die Organisation, da die kreative Zusammenarbeit von Menschen fur das Uberleben dieses Systemtyps zwingend ist. Der Autor zeigt Erfolgsfaktoren und Gestaltungsmoglichkeiten auf, welche die Freisetzung kooperativer Kreativitat im organisationalen Kontext fordern."
Auf der Basis des Kommunikationsverstandnisses von Niklas Luhmann entwickelt Stephan Sonnenburg ein neues Interpretationskonstrukt zur Beobachtung, Be...
cena: 226,25 zł

 Routenplaner Kreativität: So Kommen Sie Im Alltag Und Job Sofort Auf Richtig Gute Ideen Sonnenburg, Stephan 9783658259723
Routenplaner Kreativität: So Kommen Sie Im Alltag Und Job Sofort Auf Richtig Gute Ideen

ISBN: 9783658259723 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 156 str.

ISBN: 9783658259723/Niemiecki/Miękka/2020/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Sonnenburg
cena: 94,26 zł

 Swarm Branding: Markenführung Im Zeitalter Von Web 2.0 Sonnenburg, Stephan 9783531162973
Swarm Branding: Markenführung Im Zeitalter Von Web 2.0

ISBN: 9783531162973 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 134 str.

ISBN: 9783531162973/Niemiecki/Miękka/2009/134 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Sonnenburg
Mein besonderer Dank gilt allen involvierten Autorinnen und Autoren - Stud- rende an der Universitat der Kunste in Berlin und TeilnehmerInnen an einer meiner Lehrveranstaltungen zur Thematik Swarm Branding" im Wintersem- ter 2007/08. Die Referate und schriftlichen Ausarbeitungen waren von einem aussergewohnlichen Niveau, und so beschlossen wir gemeinsam, unsere Ged- ken weiterzuentwickeln und in einem Sammelband zu veroffentlichen. An dieser Stelle mochte ich mich beim VS Verlag fur Sozialwissenschaften fur seine - terstutzung des Projekts bedanken. Die unterschiedlichen Perspektiven auf...
Mein besonderer Dank gilt allen involvierten Autorinnen und Autoren - Stud- rende an der Universitat der Kunste in Berlin und TeilnehmerInnen an einer...
cena: 188,52 zł

 Branded Spaces: Experience Enactments and Entanglements Sonnenburg, Stephan 9783658015602
Branded Spaces: Experience Enactments and Entanglements

ISBN: 9783658015602 / Angielski / Miękka / 2013 / 278 str.

ISBN: 9783658015602/Angielski/Miękka/2013/278 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Sonnenburg; Laura Baker

Sweeping transformation of brands has led to a warranted need to conquer space for brand performances. Branded spaces emplace agents like consumers or other stakeholders to have an experience that is in multisensual association with a brand. In a fast changing world, branded spaces are becoming lighthouses for brands, for their image and for their relationship to agents. Additionally, the editors and contributors often use a story-like framework to explore how branded spaces are approached as well as to what degree they afford success. Management, branding, marketing, sociology,...

Sweeping transformation of brands has led to a warranted need to conquer space for brand performances. Branded spaces emplace agents like consumers...

cena: 201,72 zł

 Touring Consumption Stephan Sonnenburg Desmond Wee 9783658100186
Touring Consumption

ISBN: 9783658100186 / Angielski / Miękka / 2015 / 315 str.

ISBN: 9783658100186/Angielski/Miękka/2015/315 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Sonnenburg; Desmond Wee
This book attempts to confront spatial, performative and cultural interrelations between tourism and social economic behavior by providing a critical platform for the articulation of touring consumption in our contemporary world. Tourism has become a significant area of scholarship especially given the industry's product development opportunities on a global scale. However, the emphasis placed on such research has largely been from a supply-side perspective. What needs to be explored is the shift towards the agencies of the tourist or traveler as consumer and consumption as being embodied as...
This book attempts to confront spatial, performative and cultural interrelations between tourism and social economic behavior by providing a critical ...
cena: 201,72 zł

 
Defining Hybrid Heroes: The Leadership Spectrum from Scoundrel to Saint

ISBN: 9781839992896 / Angielski

ISBN: 9781839992896/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Inge Brokerhof; Stephan Sonnenburg; Greg Stone
cena: 107,99 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia