wyszukanych pozycji: 3
![]() |
Dziennikarstwo
ISBN: 9788381801225 / Polski / Miękka / 2019 / 309 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy.
Ale jak z marzeń uczynić profesję? Książka ta stara się wskazać właściwą drogę. Napisana przez duet dziennikarzy i wnikliwych obserwatorów świata mediów, którzy dziś wykładają dziennikarstwo w Polsce, Szwajcarii i USA, łączy teorię z praktyką. I to stanowi jej wielki atut. Ten wyjątkowy podręcznik... Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka,...
|
cena:
56,00 |
![]() |
Reformkonjunkturen Und Politisches Krisenmanagement
ISBN: 9783531115627 / Niemiecki / Miękka / 1981 / 258 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
207,36 |
![]() |
Journalism and Media Convergence
ISBN: 9783110484564 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism. Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine th... |
cena:
76,04 |