wyszukanych pozycji: 5
Kundenbindung als Erfolgsfaktor in der Tourismus- und Freizeitwirtschaft
ISBN: 9783668695818 / Niemiecki / Miękka / 2018 / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
172,99 zł |
Die digitale Revolution und ihre Auswirkungen auf das Destinationsmarketing: Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0
ISBN: 9783668851658 / Niemiecki / Miękka / 2018 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
246,02 zł |
Operatives Controlling und Budgetierung in der Hotellerie
ISBN: 9783668676855 / Niemiecki / Miękka / 2018 / 44 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
203,11 zł |
travel2change. Development Plan for micro tourism business
ISBN: 9783668844100 / Angielski / Miękka / 2018 / 32 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
180,30 zł |
The Impact of Brexit on the United Kingdom's Tourism Industry
ISBN: 9783668932814 / Angielski / Miękka / 2019 / 26 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
166,60 zł |