• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shakhzod Erkinov » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA ON CUSTOMER BEHAVIOR Erkinov, Shakhzod, Rakhimov, Umidjon, Kurbonov, Bekhruz 9786204715834
INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA ON CUSTOMER BEHAVIOR

ISBN: 9786204715834 / Angielski / Miękka / 80 str.

ISBN: 9786204715834/Angielski/Miękka/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shakhzod Erkinov; Umidjon Rakhimov; Bekhruz Kurbonov
"Marketing is a social process aimed at satisfying the needs and desires of people and organizations by ensuring a free, competitive exchange of goods and services that are of value to the customer."Social media puts consumers back to the center of the business world and provides marketers a new set of tools to interact with consumers and to integrate them into the brands through innovative ways. In essence, marketers have to understand how the social media has influenced consumer buying behavior. Consumer behavior is a field of knowledge that goes beyond the purely marketing sphere of...
"Marketing is a social process aimed at satisfying the needs and desires of people and organizations by ensuring a free, competitive exchange of goods...
cena: 178,47

 EINFLUSS DER SOZIALEN MEDIEN AUF DAS KUNDENVERHALTEN Erkinov, Shakhzod, Rakhimov, Umidjon, Kurbonov, Bekhruz 9786204323374
EINFLUSS DER SOZIALEN MEDIEN AUF DAS KUNDENVERHALTEN

ISBN: 9786204323374 / Niemiecki / Miękka / 104 str.

ISBN: 9786204323374/Niemiecki/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shakhzod Erkinov; Umidjon Rakhimov; Bekhruz Kurbonov
"Marketing ist ein sozialer Prozess, der darauf abzielt, die Bedürfnisse und Wünsche von Menschen und Organisationen zu befriedigen, indem ein freier, wettbewerbsorientierter Austausch von Waren und Dienstleistungen gewährleistet wird, die für den Kunden von Wert sind."Die sozialen Medien rücken die Verbraucher wieder in den Mittelpunkt der Geschäftswelt und bieten den Vermarktern eine Reihe neuer Instrumente, um mit den Verbrauchern zu interagieren und sie auf innovative Weise in die Marken zu integrieren. Im Wesentlichen müssen die Vermarkter verstehen, wie die sozialen Medien das...
"Marketing ist ein sozialer Prozess, der darauf abzielt, die Bedürfnisse und Wünsche von Menschen und Organisationen zu befriedigen, indem ein freie...
cena: 178,47

 
INFLUENZA DEI SOCIAL MEDIA SUL COMPORTAMENTO DEI CLIENTI

ISBN: 9786204323404 / Włoski / Miękka / 96 str.

ISBN: 9786204323404/Włoski/Miękka/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shakhzod Erkinov; Umidjon Rakhimov; Bekhruz Kurbonov
cena: 178,47

 
INFLUÊNCIA DAS REDES SOCIAIS NO COMPORTAMENTO DO CLIENTE

ISBN: 9786204323411 / Portugalski / Miękka / 96 str.

ISBN: 9786204323411/Portugalski/Miękka/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shakhzod Erkinov; Umidjon Rakhimov; Bekhruz Kurbonov
cena: 178,47

 
INFLUENCE DES MÉDIAS SOCIAUX SUR LE COMPORTEMENT DES CLIENTS

ISBN: 9786204323398 / Francuski / Miękka / 100 str.

ISBN: 9786204323398/Francuski/Miękka/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shakhzod Erkinov; Umidjon Rakhimov; Bekhruz Kurbonov
"Le marketing est un processus social visant à satisfaire les besoins et les désirs des personnes et des organisations en assurant un échange libre et concurrentiel de biens et de services qui ont une valeur pour le client."Les médias sociaux replacent les consommateurs au centre du monde des affaires et fournissent aux spécialistes du marketing un nouvel ensemble d'outils pour interagir avec les consommateurs et les intégrer aux marques par des moyens innovants. Par essence, les spécialistes du marketing doivent comprendre comment les médias sociaux ont influencé le comportement...
"Le marketing est un processus social visant à satisfaire les besoins et les désirs des personnes et des organisations en assurant un échange libre...
cena: 178,47


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia