• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion

ISBN-13: 9781509535804 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.

Sebastian Valenzuela
Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion Sebastian Valenzuela 9781509535804 John Wiley and Sons Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion

ISBN-13: 9781509535804 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.

Sebastian Valenzuela
cena 91,80
(netto: 87,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 91,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
John Wiley and Sons Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781509535804
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
248
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"In many countries, professional journalism is in crisis, undermined by a perfect storm of collapsing business models and political attacks on its authority to speak the truth. Reese shows how institutional power matters deeply for journalism's crucial public role, but he goes further, by showing how such power now depends upon assemblages of actors far beyond the traditional newsroom. A fresh and exciting account that takes the field in new directions." Andrew Chadwick, Loughborough University "Reese delivers an insightful analysis of the crisis of the modern press, and shows how journalism is reinventing itself in these challenging times for democracy." W. Lance Bennett, University of Washington"Agenda setting remains the core theoretical foundation of political communication research. McCombs and Valenzuela's new edition of Setting the Agenda should be considered a canonical text for the field. All students of political communication need to consume this valuable and approachable overview of the theory's central tenets."R. Lance Holbert, Temple University"To explore and understand how traditional and new media influence the public opinion process, theory-driven approaches are greatly needed. Agenda-setting theory, as McCombs and Valenzuela's book demonstrates, has been and still is an excellent guide for scholars pursuing this problem."Toshio Takeshita, Meiji University"Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion, since its first edition was printed in 2004, has become one of the most important textbooks on agenda-setting research... This book contains clear theoretical frameworks, introduces diversified research methods to test media effects, and conveys interesting discussions on the applications of agenda setting in a variety of contexts... This groundbreaking work is the best choice for students in the fields of communications, media, journalism, or politics."International Journal of Communication

Maxwell McCombs is Professor Emeritus in the School of Journalism and Media at the University of Texas at Austin.Sebastián Valenzuela is Associate Professor in the School of Communications at the Pontificia Universidad Católica de Chile and Associate Researcher at the Millennium Institute for Foundational Research on Data (IMFD).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia