wyszukanych pozycji: 8
![]() |
O papel do absurdo no humor inglês
ISBN: 9786208550554 / Portugalski / Miękka / 2025 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
175,02 |
![]() |
Le rôle de l'absurde dans l'humour anglais
ISBN: 9786208550547 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) En utilisant une série d'approches critiques et théoriques allant de l'anthropologie à la psychanalyse, ce livre a pour but d'identifier et d'élucider une sensibilité absurde dans la comédie moderne de Vic Reeves Big Night Out, Brass Eye et The Office. En utilisant des sources intellectuelles et des théories comiques allant de Freud, Esslin, Camus et Beckett à Koestler, Bergson, Palmer et Critchley, cette étude vise à examiner comment ces trois comédies diverses, rejetant la logique jouée mais finalement réaffirmée de la comédie traditionnelle, servent à articuler un sentiment...
En utilisant une série d'approches critiques et théoriques allant de l'anthropologie à la psychanalyse, ce livre a pour but d'identifier et d'éluc...
|
cena:
175,02 |
![]() |
Die Rolle der Absurdität im englischen Humor
ISBN: 9786208550523 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Unter Verwendung einer Reihe kritischer und theoretischer Ansätze, die von der Anthropologie bis zur Psychoanalyse reichen, ist es die Absicht dieses Buches, eine absurde Sensibilität in der modernen Komödie von Vic Reeves Big Night Out, Brass Eye und The Office zu identifizieren und zu erläutern. Durch die Verwendung intellektueller Quellen und komödiantischer Theorien von Freud, Esslin, Camus und Beckett bis hin zu Koestler, Bergson, Palmer und Critchley soll in dieser Studie untersucht werden, wie die Ablehnung der gespielten, aber letztlich bestätigten Logik der traditionellen...
Unter Verwendung einer Reihe kritischer und theoretischer Ansätze, die von der Anthropologie bis zur Psychoanalyse reichen, ist es die Absicht dieses...
|
cena:
175,02 |
![]() |
The role of absurdity within English humour
ISBN: 9783659891328 / Angielski / Miękka / 2016 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
178,47 |
![]() |
Il ruolo dell'assurdità nell'umorismo inglese
ISBN: 9786208550585 / Włoski / Miękka / 2025 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
175,02 |
![]() |
Why Were They Built?: Six Man-Made Wonders of the World
ISBN: 9780993823008 / Angielski / Twarda / 2014 / 34 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Monarchs die, dynasties crumble, and borders between states are redrawn. There are six iconic monuments that have remained standing through centuries of wars and natural disasters. Although the empires that created them vanished long ago, these structures are enduring testaments to wealth, power, and glory.
Monarchs die, dynasties crumble, and borders between states are redrawn. There are six iconic monuments that have remained standing through centuries ...
|
cena:
76,23 |
![]() |
Flipping the Bird: Gestures Not to Use in Foreign Countries
ISBN: 9780993823015 / Angielski / Twarda / 2015 / 22 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Making hand gestures in foreign countries is a tricky business. Some are interpreted as positive messages while others are shamefully rude. This book explains which signals should be avoided at all costs in Europe, the Middle East, Asia, and South America.
Making hand gestures in foreign countries is a tricky business. Some are interpreted as positive messages while others are shamefully rude. This book ...
|
cena:
83,85 |
![]() |
Making Rain with Events: Engage Your Tribe, Create Raving Fans and Deliver Bottom Line Results with Event Marketing
ISBN: 9780990605904 / Angielski / Miękka / 2014 / 166 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) ""Every marketing executive who invests in events as part of their marketing mix should do themselves a favor and read this book.""
-Joe Pulizzi, Founder of the Content Marketing Institute, and Host of Content Marketing World Scott Ingram has brought together some of the top ideas, and best practices from a team of modern marketing experts. Learn how to create an integrated event marketing strategy where the results look like 1+1+1=10 Peter Micciche, Certain Adding the final link in your integrated marketing chain Allison Saget, Author of The Event Marketing Handbook ... ""Every marketing executive who invests in events as part of their marketing mix should do themselves a favor and read this book.""
-Joe Pulizzi, ... |
cena:
51,99 |