• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Risk-Information Perspective on the Marketing of M&A Advisory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Risk-Information Perspective on the Marketing of M&A Advisory

ISBN-13: 9783039104345 / Angielski / Miękka / 2004 / 320 str.

Schuler, Ute Kristin
A Risk-Information Perspective on the Marketing of M&A Advisory Schuler, Ute Kristin 9783039104345 Verlag Peter Lang - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Risk-Information Perspective on the Marketing of M&A Advisory

ISBN-13: 9783039104345 / Angielski / Miękka / 2004 / 320 str.

Schuler, Ute Kristin
cena 634,33
(netto: 604,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 632,39
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

How do companies choose their investment bank M&A advisor? What roles do sales presentation, the bank s reputation, its relationship with the company, and the company s experience with banks during previous transactions play? Can universal banks build on their commercial banking relationships with the company when applying for an advisory mandate?
How well do reputation and other vehicles help decrease perceived risk associated with the M&A advisor choice, and how reliably do they yield subsequent satisfaction? What can banks learn from these interdependencies for a successful go-to-market, both externally (marketing and sales) and internally (culture, organization, incentive systems)?
The topic of how companies choose their M&A advisor has not been in the focus of any publication to date. By building on risk theory, information economy, principal agent theory, and product classifications, this publication develops a theoretical framework in which real-life marketing problems are being addressed. A European-wide survey among M&A advice users is used to quantitatively validate or reject the so-derived hypotheses, before further-reaching implications are being discussed."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
Verlag Peter Lang
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039104345
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000270436
Ilość stron:
320
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.35 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Marketing - Investment banking - M&A advisory - Industrial goods - Industrial services - Services - Information economy - Risk theory - Principal agent theory - Product classifications/categorizations - Corporate decision processes - Risk reduction - Purchase funnel - Choice criteria - Success factors.

The Author: Ute Schuler works as a management consultant at McKinsey & Company. She studied mathematics at the university of Würzburg and Brighton, and worked with the bank consultancy Oliver, Wyman & Company. Inspired by several projects in the area of marketing and banking, she decided to do doctoral studies on the marketing of M&A advisory. This publication represents her doctoral thesis at Mainz university.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia