wyszukanych pozycji: 11
The Routledge Handbook of Gastronomic Tourism
ISBN: 9780367768119 / Angielski / Twarda / 2021 / 576 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
1121,64 zł |
The Routledge Handbook of Gastronomic Tourism
ISBN: 9781032004631 / Angielski / Miękka / 2022 / 576 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
219,06 zł |
Routledge Handbook of Wine Tourism
ISBN: 9780367698645 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
234,71 zł |
Routledge Handbook of Wine Tourism
ISBN: 9780367698607 / Angielski / Twarda / 2022 / 874 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
1043,39 zł |
The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism
ISBN: 9781138961678 / Angielski / Twarda / 2017 / 514 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Consumer behaviour is one of the most explored topics in tourism and hospitality marketing, interchangeably denoted by the terms traveller behaviour, tourist behaviour or guest behaviour . Consumer behaviour acts as an origin for every tourism and hospitality marketing activity. It offers an understanding of why people tend to choose certain products or services and what sort of factors influence them in making their decision. The decision process of buying tourism products or services takes time, because they are mostly intangible in nature due to which there are many risks involved in... Consumer behaviour is one of the most explored topics in tourism and hospitality marketing, interchangeably denoted by the terms traveller behaviou... |
|
cena:
1147,72 zł |
The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism
ISBN: 9780367660062 / Angielski / Miękka / 2020 / 484 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Tourism in India: Marketing Perspectives
ISBN: 9780367746261 / Angielski / Twarda / 2021 / 174 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
704,29 zł |
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
ISBN: 9780367492755 / Angielski / Miękka / 2022 / 618 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
219,06 zł |
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
ISBN: 9780367196783 / Angielski / Twarda / 2020 / 618 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
1147,72 zł |
Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing
ISBN: 9781032412849 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
208,62 zł |
Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism
ISBN: 9781032019345 / Angielski / Twarda / 2021 / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
704,29 zł |