• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sasi Rekha j » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 36

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Auswirkungen von Verkaufsförderungen auf Verbraucherpräferenzen und Markenwert v, Suresh Kumar, j, Sasi Rekha 9786204367378
Auswirkungen von Verkaufsförderungen auf Verbraucherpräferenzen und Markenwert

ISBN: 9786204367378 / Niemiecki / Miękka / 244 str.

ISBN: 9786204367378/Niemiecki/Miękka/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
Der Sektor der schnelldrehenden Konsumgüter (FMCG) ist der viertgrößte Sektor in Indien und berührt jeden Tag das Leben der Menschen. Mit dem sich ändernden Profil und der Mentalität der indischen Verbraucher hat dieser Sektor ein konstruktives Potenzial in Form von halbstädtischen, städtischen Slums und dem aufstrebenden ländlichen Segment. Die vorliegende Studie soll dazu beitragen, die Konsummuster, das Kaufverhalten und die Kaufmotive, die Kaufentscheidung, die Verkaufsförderung usw. zu untersuchen. Die Ergebnisse werden den Herstellern helfen, neue Strategien zu entwickeln, um...
Der Sektor der schnelldrehenden Konsumgüter (FMCG) ist der viertgrößte Sektor in Indien und berührt jeden Tag das Leben der Menschen. Mit dem sich...
cena: 371,68

 Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity v, Suresh Kumar; j, Sasi Rekha 9786139444724
Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity

ISBN: 9786139444724 / Angielski / Miękka / 2019 / 284 str.

ISBN: 9786139444724/Angielski/Miękka/2019/284 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
cena: 371,68

 
Effets des promotions des ventes sur les préférences des consommateurs et le capital de la marque

ISBN: 9786204367392 / Francuski / Miękka / 244 str.

ISBN: 9786204367392/Francuski/Miękka/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
Le secteur des biens de consommation courante (FMCG) est le quatrième secteur le plus important en Inde et touche à la vie de tous les jours. Avec l'évolution du profil et de l'état d'esprit des consommateurs indiens, ce secteur a un potentiel constructif sous la forme de segments semi-urbains, de bidonvilles urbains et de segments ruraux émergents. La présente étude permettra d'explorer les modèles de consommation, le comportement et les motifs d'achat, leur décision d'achat, la promotion des ventes, etc. Les résultats aideront les fabricants à adopter de nouvelles stratégies...
Le secteur des biens de consommation courante (FMCG) est le quatrième secteur le plus important en Inde et touche à la vie de tous les jours. Avec l...
cena: 371,68

 
Vliqnie reklamnyh akcij na potrebitel'skie predpochteniq i kapital brenda

ISBN: 9786204367422 / Rosyjski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9786204367422/Rosyjski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar v; Sasi Rekha Zh
cena: 223,28

 
Effetti delle promozioni di vendita sulle preferenze dei consumatori e sull'equità del marchio

ISBN: 9786204367408 / Włoski / Miękka / 236 str.

ISBN: 9786204367408/Włoski/Miękka/236 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
cena: 371,68

 
Efeitos das Promoções de Vendas nas Preferências dos Consumidores e no Património da Marca

ISBN: 9786204367415 / Portugalski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9786204367415/Portugalski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Suresh Kumar V; Sasi Rekha j
cena: 371,68

 1  2  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia