• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sarah Ralph » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Feasting and Social Complexity in Later Iron Age East Anglia Sarah Ralph 9781407301631
Feasting and Social Complexity in Later Iron Age East Anglia

ISBN: 9781407301631 / Angielski / Miękka / 2007 / 172 str.

ISBN: 9781407301631/Angielski/Miękka/2007/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sarah Ralph

This study looks at the changes that were taking place within later Iron Age society in East Anglia (the counties of Cambridgeshire, Hertfordshire, Essex, Norfolk and Suffolk, England) and the rise of complexity on both a macro and micro scale. To do this the author focuses on feasting and consumption and the role it played in changing the face of society during the Iron Age. It is not just food or drink themselves that are important, but also their consumption as a social event. The research focuses on a number of issues: Recognising the feast in the archaeological record; Separating the...

This study looks at the changes that were taking place within later Iron Age society in East Anglia (the counties of Cambridgeshire, Hertfordshire,...

cena: 295,24 zł

 The Adventures of the Alphabet Grandpa Ralph Sarah Brooks 9780999527894
The Adventures of the Alphabet

ISBN: 9780999527894 / Angielski / Miękka / 2020 / 62 str.

ISBN: 9780999527894/Angielski/Miękka/2020/62 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Grandpa Ralph; Sarah Brooks
cena: 49,92 zł

 
Guide for Truth Seeking Christians

ISBN: 9781990685842 / Angielski

ISBN: 9781990685842/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ralph Weimann; Robert Cardinal Sarah
cena: 42,83 zł

 Creativity in the British Television Comedy Industry Brett Mills Sarah Ralph 9781138807211
Creativity in the British Television Comedy Industry

ISBN: 9781138807211 / Angielski / Twarda / 2016 / 194 str.

ISBN: 9781138807211/Angielski/Twarda/2016/194 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brett Mills; Sarah Ralph

What is it like to make television comedy? How do writers get their ideas made, and how do commissioners and producers decide what to make? How do members of the comedy industry work with large broadcasters and production companies, and what does it mean to be creative and stay creative?

Drawing on interviews with many key writers such as Sam Bain, Paul Doolan, Graham Linehan, David Mitchell, Simon Nye and Sue Teddern, producers including Ash Atalla, Lisa Clark, Michelle Farr, Ali McPhail, Jon Plowman and Adam Tandy, and commissioners, the BBC s Shane Allen, Channel 4 s...

What is it like to make television comedy? How do writers get their ideas made, and how do commissioners and producers decide what to make? How do ...

cena: 707,28 zł

 
The Last Enemy to Be Destroyed: The Problem of Death and the Ultimate Christian Hope

ISBN: 9781498299640 / Angielski

ISBN: 9781498299640/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ralph K. Hawkins; Sarah A. Hawkins
cena: 69,17 zł

 
The Last Enemy to Be Destroyed

ISBN: 9781498299664 / Angielski

ISBN: 9781498299664/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ralph K. Hawkins; Sarah A. Hawkins
cena: 126,82 zł

 Celebrity Audiences Su Holmes Sarah Ralph Martin Barker 9781138690776
Celebrity Audiences

ISBN: 9781138690776 / Angielski / Twarda / 2016 / 122 str.

ISBN: 9781138690776/Angielski/Twarda/2016/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Su Holmes; Sarah Ralph; Martin Barker

The study of audience relations with star / celebrity culture has often been marginalised in Star/Celebrity Studies. This book brings together new research which explores a range of audience encounters with celebrities, moving across social media, royal weddings, national identity to questions of age, gender and class. In doing so, the essays illuminate the complex and negotiated nature of audience investments in celebrity culture, collectively questioning the often simplistic and dismissive judgements that are made about audience/ celebrity relationships in this regard. The book provides...

The study of audience relations with star / celebrity culture has often been marginalised in Star/Celebrity Studies. This book brings together new ...

cena: 682,89 zł

 Celebrity Audiences Su Holmes (University of East Anglia, UK Sarah Ralph (Northumbria University, UK) Martin Barker (Aberystwyth University, 9780367002398
Celebrity Audiences

ISBN: 9780367002398 / Angielski / Miękka / 2018 / 122 str.

ISBN: 9780367002398/Angielski/Miękka/2018/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
UK Su Holmes (University of East Anglia; UK) Sarah Ralph (Northumbria University; U Martin Barker (Aberystwyth University
The study of audience relations with star / celebrity culture has often been marginalised in Star/Celebrity Studies. This book brings together new research which explores a range of audience encounters with celebrities, moving across social media, royal weddings, national identity to questions of age, gender and class. In doing so, the essays illuminate the complex and negotiated nature of audience investments in celebrity culture, collectively questioning the often simplistic and dismissive judgements that are made about audience/ celebrity relationships in this regard. The book provides a...
The study of audience relations with star / celebrity culture has often been marginalised in Star/Celebrity Studies. This book brings together new res...
cena: 219,45 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia