• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sandra Hardy » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 When Man Said No, God Said Yes Sandra Hardy 9781098054342
When Man Said No, God Said Yes

ISBN: 9781098054342 / Angielski / Miękka / 2021 / 126 str.

ISBN: 9781098054342/Angielski/Miękka/2021/126 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Hardy
cena: 57,46

 Teacher to Teacher Mentality: Purposeful Practice in Teacher Education Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839241
Teacher to Teacher Mentality: Purposeful Practice in Teacher Education

ISBN: 9781475839241 / Angielski / Miękka / 2017 / 148 str.

ISBN: 9781475839241/Angielski/Miękka/2017/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
This text focuses upon professional discourse that revolves around induction efforts resulting from educators working together to inform one another's practice. It also serves as a tool for promoting professional discourse concerning the classroom teachers as associated teacher educators.
This text focuses upon professional discourse that revolves around induction efforts resulting from educators working together to inform one another's...
cena: 146,03

 Redefining Teacher Preparation: Learning from Experience in Educator Development Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839180
Redefining Teacher Preparation: Learning from Experience in Educator Development

ISBN: 9781475839180 / Angielski / Miękka / 2017 / 132 str.

ISBN: 9781475839180/Angielski/Miękka/2017/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
The text focuses upon redefining teacher preparation through learning from experience pertaining to advocacy, equity, leadership, and professionalism for classroom teachers as associated teacher educators in all settings. The chapters highlight Association of Teacher Educators Standards and offer connections to classroom educators at all stages.
The text focuses upon redefining teacher preparation through learning from experience pertaining to advocacy, equity, leadership, and professionalism ...
cena: 146,03

 Teacher to Teacher Mentality: Purposeful Practice in Teacher Education Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839234
Teacher to Teacher Mentality: Purposeful Practice in Teacher Education

ISBN: 9781475839234 / Angielski / Twarda / 2017 / 148 str.

ISBN: 9781475839234/Angielski/Twarda/2017/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
This text focuses upon professional discourse that revolves around induction efforts resulting from educators working together to inform one another's practice. It also serves as a tool for promoting professional discourse concerning the classroom teachers as associated teacher educators.
This text focuses upon professional discourse that revolves around induction efforts resulting from educators working together to inform one another's...
cena: 277,46

 Redefining Teacher Preparation: Learning from Experience in Educator Development Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839173
Redefining Teacher Preparation: Learning from Experience in Educator Development

ISBN: 9781475839173 / Angielski / Twarda / 2017 / 132 str.

ISBN: 9781475839173/Angielski/Twarda/2017/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
The text focuses upon redefining teacher preparation through learning from experience pertaining to advocacy, equity, leadership, and professionalism for classroom teachers as associated teacher educators in all settings. The chapters highlight Association of Teacher Educators Standards and offer connections to classroom educators at all stages.
The text focuses upon redefining teacher preparation through learning from experience pertaining to advocacy, equity, leadership, and professionalism ...
cena: 277,46

 Dynamic Principles of Professional Development: Essential Elements of Effective Teacher Preparation Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839210
Dynamic Principles of Professional Development: Essential Elements of Effective Teacher Preparation

ISBN: 9781475839210 / Angielski / Miękka / 2017 / 138 str.

ISBN: 9781475839210/Angielski/Miękka/2017/138 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
This text focuses upon differentiated elements towards inquiry and the reflectivity of practitioners as dynamic components of professional development. This text is meant as a reflection of the current state of the profession as revolves around the concept of classroom teachers as associated teacher educators.
This text focuses upon differentiated elements towards inquiry and the reflectivity of practitioners as dynamic components of professional development...
cena: 146,03

 Dynamic Principles of Professional Development: Essential Elements of Effective Teacher Preparation Caroline M. Crawford Sandra L. Hardy 9781475839203
Dynamic Principles of Professional Development: Essential Elements of Effective Teacher Preparation

ISBN: 9781475839203 / Angielski / Twarda / 2017 / 138 str.

ISBN: 9781475839203/Angielski/Twarda/2017/138 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Caroline M. Crawford; Sandra L. Hardy
This text focuses upon differentiated elements towards inquiry and the reflectivity of practitioners as dynamic components of professional development. This text is meant as a reflection of the current state of the profession as revolves around the concept of classroom teachers as associated teacher educators.
This text focuses upon differentiated elements towards inquiry and the reflectivity of practitioners as dynamic components of professional development...
cena: 277,46


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia