wyszukanych pozycji: 6
Do Not Disturb: Hotel Graphics & Branding - stan bdb 9788415967286
ISBN: A788415967286 / Angielski / Twarda / 2014 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.
In a world where corporate identity is of utmost importance and hotels are at the forefront of global mobility, graphics and visuals are a key element of shaping a hotel's brand. This book introduces the visual identities that are formed through the use of logos, business cards, letterheads, and other graphic elements. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
|
|
cena:
235,20 zł |
Revival of Letterpress and Handmade Type
ISBN: 9788419220776 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
129,06 zł |
Imprint 2 : Innovative Book and Promo Design - stan bdb 9788492810925
ISBN: A788492810925 / Angielski / Twarda / 2013 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.
Following the success of Imprint this second volume depicts more cutting-edge book and promotional designs. It reveals the elaborate processes behind each concept that enhance the visual identity and appeal of the promotional material to its target audience. This book offers a wide range of stimulating ideas for designers and creative artists alike. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
|
|
cena:
233,10 zł |
Color Matching: Using Color in Graphic Design - stan bdb 9788415967255
ISBN: A788415967255 / Angielski / Twarda / 2014 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.
What is the impact of colour in communication? Colours convey feelings and emotions to everyone and are often associated with specific ideas. This exciting and inspiring reference book explores the use of colour within the universe of graphic design, offering a fresh and innovative perspective on an issue that is essential for any professional in the... Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
|
|
cena:
207,90 zł |
LOGOGRAMA : Logo Design for Dynamic Identities - stan bdb 9788415967262
ISBN: A788415967262 / Angielski / Twarda / 2015 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.
In conveying the character of a company, brand or product, a simple logo is a powerful tool of communication. However, in a world in constant transformation, logo design is not only a hot topic but also an extraordinarily dynamic one. By varying its logo, a brand can transmit a vibrant and expressive image, bringing out a fresh vision of a familiar... Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
|
|
cena:
235,84 zł |