• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sabrina Helm » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Kundenwert: Grundlagen - Innovative Konzepte - Praktische Umsetzungen Helm, Sabrina 9783658109196
Kundenwert: Grundlagen - Innovative Konzepte - Praktische Umsetzungen

ISBN: 9783658109196 / Niemiecki / Twarda / 2017 / 755 str.

ISBN: 9783658109196/Niemiecki/Twarda/2017/755 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sabrina Helm; Bernd Gunter; Andreas Eggert
In diesem Buch werden aufbauend auf Ergebnissen der Kundenzufriedenheits- und Kundenbindungsforschung sowie auf Basis finanzwirtschaftlicher Ansatze von renommierten Autoren Bausteine des Kundenwerts analysiert, Berechnungsmethoden diskutiert und Erfahrungsberichte aus der Praxis erganzt. In der 4. Auflage wurden alle Beitrage uberarbeitet und um neue Entwicklungen erweitert. Der Fokus auf das Kundenmanagement und damit besonders die Bewertung von Kundenbeziehungen wurde ausgeweitet. Daruber hinaus wurde auf die Kunden-Lieferanten-Beziehungen via digitaler Kommunikation und zum Teil auch...
In diesem Buch werden aufbauend auf Ergebnissen der Kundenzufriedenheits- und Kundenbindungsforschung sowie auf Basis finanzwirtschaftlicher Ansatze v...
cena: 603,34

 Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalität Helm, Sabrina 9783835008038
Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalität

ISBN: 9783835008038 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 465 str.

ISBN: 9783835008038/Niemiecki/Miękka/2007/465 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sabrina Helm
cena: 339,36

 Kundenempfehlungen ALS Marketinginstrument Sabrina Helm 9783824471799
Kundenempfehlungen ALS Marketinginstrument

ISBN: 9783824471799 / Niemiecki / Miękka / 2000 / 438 str.

ISBN: 9783824471799/Niemiecki/Miękka/2000/438 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sabrina Helm
cena: 263,94

 Reputation Management Sabrina Helm Kerstin Liehr-Gobbers Christopher Storck 9783642270741
Reputation Management

ISBN: 9783642270741 / Angielski / Miękka / 2013 / 300 str.

ISBN: 9783642270741/Angielski/Miękka/2013/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sabrina Helm; Kerstin Liehr-Gobbers; Christopher Storck
Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches to measure and steer a company' s reputation are still in their infancy. Reputation management aims at creating a balance between stakeholder demands, perceptions and corporate reality in order to foster behavior that helps a company achieve its business goals. It needs to be based on thorough research and requires orchestrated execution through management processes across organizational units, communication disciplines, and countries. This calls...
Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches t...
cena: 201,72


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia