wyszukanych pozycji: 4
The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
ISBN: 9781119272427 / Angielski / Miękka / 2016 / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Dostawa przed świętami) The essential roadmap for the new realities of selling when buyers are in charge
Sales and service are being radically redefined by the biggest communications revolution in human history. Today buyers are in charge There is no more 'selling'--there is only buying. When potential customers have near perfect information on the web, it means salespeople must transform from authority to consultant, product narratives must tell a story, and businesses must be agile enough to respond before opportunity is lost. The New Rules of Sales and Service demystifies the new digital... The essential roadmap for the new realities of selling when buyers are in charge
Sales and service are being radically redefined by the bigg... |
|
cena:
87,31 zł |
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, AI, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
ISBN: 9781394282166 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
128,42 zł |
Beyond Viral: How to Attract Customers, Promote Your Brand, and Make Money with Online Video
ISBN: 9780470598887 / Angielski / Twarda / 2010 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. Promote your product using the most visceral form of social media-online video
Learn how to create cost-effective videos, engage your customers, compel them to measurable behaviors (awareness, intent, and purchase), and sustain your brand online. Beyond Viral gives you the tools and tricks to successfully use online video to reach your business goals.
Promote your product using the most visceral form of social media-online video
Learn how to create cost-effective videos, engage your custom... |
|
cena:
104,09 zł |
Nowe zasady marketingu i PR
ISBN: 9788382310634 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 504 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Książka Nowe zasady marketingu i PR
• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach... Książka Nowe zasady marketingu i PR
• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazyn... |
|
75,11 zł |