ISBN-13: 9788382310634 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 504 str.
Książka Nowe zasady marketingu i PR• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”• Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzyTrudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.***„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści”.Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy”.Tony Robbins„Nowe zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku”.Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu”.Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę”.Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii***DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej oraz prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał unikalny wgląd w strategie wykorzystywane przez firmy w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.
Książka Nowe zasady marketingu i PR• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”• Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzyTrudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.***„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści”.Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy”.Tony Robbins„Nowe zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku”.Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu”.Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę”.Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii***DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej oraz prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał unikalny wgląd w strategie wykorzystywane przez firmy w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.