• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Russell W Belk » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 47

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Collecting in a Consumer Society Russell Belk 9780415258487
Collecting in a Consumer Society

ISBN: 9780415258487 / Angielski / Miękka / 2001 / 208 str.

ISBN: 9780415258487/Angielski/Miękka/2001/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell Belk

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture.

Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity...

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and in...

cena: 194,66

 Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk 9780857027672
Qualitative Consumer and Marketing Research

ISBN: 9780857027672 / Angielski / Miękka / 2012 / 240 str.

ISBN: 9780857027672/Angielski/Miękka/2012/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell Belk
Designed for students, scholars and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step by step to develop qualitative researching skills in creative data collection, analysis and presentation, using illustrations drawn from the best of recent and classic research. Whatever your background, this book will help you become a better...
Designed for students, scholars and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through...
cena: 267,73

 The Routledge Handbook of Digital Consumption Rosa Llamas Russell Belk 9781032329604
The Routledge Handbook of Digital Consumption

ISBN: 9781032329604 / Angielski

ISBN: 9781032329604/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rosa Llamas; Russell Belk
cena: 214,14

 Research in Consumer Behavior Russell W. Belk 9780762313044
Research in Consumer Behavior

ISBN: 9780762313044 / Angielski / Twarda / 2006 / 286 str.

ISBN: 9780762313044/Angielski/Twarda/2006/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk
Volume 10 of "Research in Consumer Behavior" presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and qualitative research methods. The topics addressed include self-gifts, souvenirs, grocery coupon proneness, socialization, acculturation, tattooing, possession attachment, consumer decision making, information acquisition, and meaning making through consumption. As this rich set of topics suggests, this is a volume that will interest academics, practitioners, and students of consumer behavior. The book is international in scope and uses a qualitative and...
Volume 10 of "Research in Consumer Behavior" presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and qualitative ...
cena: 766,63

 Collecting in a Consumer Society Russell W. Belk 9780415105347
Collecting in a Consumer Society

ISBN: 9780415105347 / Angielski / Twarda / 1995 / 208 str.

ISBN: 9780415105347/Angielski/Twarda/1995/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture.

Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity...

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and in...

cena: 681,49

 Research in Consumer Behavior Russell W. Belk, Russell W. Belk 9780857244437
Research in Consumer Behavior

ISBN: 9780857244437 / Angielski / Twarda / 2010 / 310 str.

ISBN: 9780857244437/Angielski/Twarda/2010/310 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk;Russell W. Belk
This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, focusing on topics with considerable current interest. These topics include organic food consumption, luxury goods consumption by Chinese consumers, country of manufacture effects on product quality perceptions, and the nature and effects of cool consumption. The perspectives embraced include managerial strategies, motivational mechanisms, social influences, and product and brand evaluations. Approximately half of the papers in the present volume were selected from those accepted for the 5th...
This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, focusing on topics with considerable current interest...
cena: 507,22

 Historical and Cultural App roaches to Consumption Russell W. Belk Publishers 9781636515182
Historical and Cultural App roaches to Consumption

ISBN: 9781636515182 / Angielski

ISBN: 9781636515182/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk;Publishers
cena: 443,87

 The Routledge Handbook of Digital Consumption Rosa Llamas Russell Belk 9781032329598
The Routledge Handbook of Digital Consumption

ISBN: 9781032329598 / Angielski / Twarda / 2022 / 560 str.

ISBN: 9781032329598/Angielski/Twarda/2022/560 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rosa Llamas; Russell Belk
cena: 1070,92

 Handbook of the Sharing Economy Russell W. Belk Giana M. Eckhardt Fleura Bardhi 9781800886094
Handbook of the Sharing Economy

ISBN: 9781800886094 / Angielski / Miękka / 2021 / 424 str.

ISBN: 9781800886094/Angielski/Miękka/2021/424 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk;Giana M. Eckhardt;Fleura Bardhi
With the radical growth in the ubiquity of digital platforms, the sharing economy is here to stay. This Handbook explores the nature and direction of the sharing economy, interrogating its key dynamics and evolution over the past decade and critiquing its effect on society. Using an interdisciplinary perspective, this Handbook analyses labour, governance, trust and consumption in the contemporary sharing economy. It questions the apparent contradiction between its components: the moral economy of small-scale communal sharing versus the far-flung reaches of the market economy. Chapters...
With the radical growth in the ubiquity of digital platforms, the sharing economy is here to stay. This Handbook explores the nature and direction of ...
cena: 232,89

 Marketization: Theory and Evidence from Emerging Economies Himadri Ro Russell W. Belk 9789811545160
Marketization: Theory and Evidence from Emerging Economies

ISBN: 9789811545160 / Angielski / Miękka / 2021 / 307 str.

ISBN: 9789811545160/Angielski/Miękka/2021/307 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Himadri Roy Chaudhuri; Russell W. Belk
cena: 403,47

 Magic and Religion in Consumption Practices Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515274
Magic and Religion in Consumption Practices

ISBN: 9781636515274 / Angielski

ISBN: 9781636515274/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 363,16

 Historical and Cultural App roaches to Consumption Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515175
Historical and Cultural App roaches to Consumption

ISBN: 9781636515175 / Angielski

ISBN: 9781636515175/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 363,16

 Consumer Culture Theory in Asia: History and Contemporary Issues Yuko Minowa Russell W. Belk 9780367629496
Consumer Culture Theory in Asia: History and Contemporary Issues

ISBN: 9780367629496 / Angielski / Twarda / 2022 / 274 str.

ISBN: 9780367629496/Angielski/Twarda/2022/274 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yuko Minowa; Russell W. Belk
cena: 705,83

 Globalism and Consumption Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515205
Globalism and Consumption

ISBN: 9781636515205 / Angielski

ISBN: 9781636515205/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 443,87

 
Handbook of Qualitative Research Methods in Mark – Second Edition

ISBN: 9781035302710 / Angielski / Twarda / 2024 / 554 str.

ISBN: 9781035302710/Angielski/Twarda/2024/554 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk;Cele Otnes
cena: 1214,39

 Early Work: Situations, Symbolism, and Critiquing the Dominant Paradigm Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515106
Early Work: Situations, Symbolism, and Critiquing the Dominant Paradigm

ISBN: 9781636515106 / Angielski

ISBN: 9781636515106/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 443,87

 Materialism and Consumer Culture: Questioning What Matters in Life Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515137
Materialism and Consumer Culture: Questioning What Matters in Life

ISBN: 9781636515137 / Angielski

ISBN: 9781636515137/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 363,16

 Collecting, Luxury, and the Production of Consumer Desire Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515236
Collecting, Luxury, and the Production of Consumer Desire

ISBN: 9781636515236 / Angielski

ISBN: 9781636515236/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 363,16

 Discipline and Liberation in Consumption Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515267
Discipline and Liberation in Consumption

ISBN: 9781636515267 / Angielski

ISBN: 9781636515267/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 443,87

 Consumer Sense of Self and Identity Russell W. Belk Vibrant Publishers 9781636515168
Consumer Sense of Self and Identity

ISBN: 9781636515168 / Angielski

ISBN: 9781636515168/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Russell W. Belk; Vibrant Publishers
cena: 443,87

 1  2  3  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia