wyszukanych pozycji: 3
![]() |
Brand Management Revisted: Integriertes, wertbasiertes, identitäts- und erlebnisorientiertes Markenmanagement in Theorie und Praxis
ISBN: 9783837006803 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 278 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
209,42 zł |
![]() |
Polydextrie - Zur Notwendigkeit Kontextualer Vielseitigkeit: Situative F?hrung, Kultur- Und Kompetenzentwicklung in Organisationen
ISBN: 9783658485801 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
56,53 zł |
![]() |
Greenwashing: Wirkungsvolle Ans?tze Zur Identifikation Und Vermeidung
ISBN: 9783658447434 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
56,53 zł |