• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Roger March » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Tourism Behaviour: Travellers' Decisions and Actions March, Roger 9781845935870
Tourism Behaviour: Travellers' Decisions and Actions

ISBN: 9781845935870 / Angielski / Miękka / 2009 / 280 str.

ISBN: 9781845935870/Angielski/Miękka/2009/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Consumers' planned behavior is often very different to what is actually carried out. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies), planned and not done (unrealized strategies), unplanned and done (emergent strategies) and unplanned and not done (unused strategies). This book examines alternative theories and the empirical testing of how planning relates to doing. It considers tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities and looks at how marketing strategies affect consumer plans.
Consumers' planned behavior is often very different to what is actually carried out. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (de...
cena: 219,75 zł

 Global Alliances in Tourism and Hospitality Management John C. Crotts Roger March Dimitrios Buhalis 9780789007834
Global Alliances in Tourism and Hospitality Management

ISBN: 9780789007834 / Angielski / Twarda / 2000 / 178 str.

ISBN: 9780789007834/Angielski/Twarda/2000/178 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John C. Crotts; Roger March; Dimitrios Buhalis
Target your business strategies to fit specific tourist cultures

Since Thomas Cook packaged the first tour in 1841, hospitality and tourism enterprises have forged long-term alliances with one another. Yet research suggests that most such alliances will fail. What goes wrong? How can tourism professionals take advantage of all the benefits of international cooperation while minimizing the potentially disastrous risks of failure? Global Alliances in Tourism and Hospitality Management provides empirical research, case studies, and theory to help you make the right decisions about this...
Target your business strategies to fit specific tourist cultures

Since Thomas Cook packaged the first tour in 1841, hospitality and tourism ...
cena: 878,00 zł

 Global Alliances in Tourism and Hospitality Management John C. Crotts Roger March Dimitrios Buhalis 9780789008183
Global Alliances in Tourism and Hospitality Management

ISBN: 9780789008183 / Angielski / Miękka / 2000 / 174 str.

ISBN: 9780789008183/Angielski/Miękka/2000/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John C. Crotts; Roger March; Dimitrios Buhalis
Target your business strategies to fit specific tourist cultures Since Thomas Cook packaged the first tour in 1841, hospitality and tourism enterprises have forged long-term alliances with one another. Yet research suggests that most such alliances will fail. What goes wrong How can tourism professionals take advantage of all the benefits of international cooperation while minimizing the potentially disastrous risks of failure Global Alliances in Tourism and Hospitality Management provides empirical research, case studies, and theory to help you make the right decisions about this...
Target your business strategies to fit specific tourist cultures Since Thomas Cook packaged the first tour in 1841, hospitality and tourism enterpris...
cena: 253,60 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia