• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Riina Koris » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Brand Personality as an Image Conveyor Riina Koris 9783838360768
Brand Personality as an Image Conveyor

ISBN: 9783838360768 / Angielski / Miękka / 2010 / 96 str.

ISBN: 9783838360768/Angielski/Miękka/2010/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Riina Koris
Organizations would like the underlying values of a business to occupy the minds and hearts of their customers, since, as Jack Trout puts it "the most successful companies (or brands) are those that "own a word" in the mind of the prospect." They underlying theory is that of Tverskys and Kahnemanns who claim that while making nontransparent choices - those, that the consequence of are unknown and have a large impact on our future life - people rely on their emotions. The author of this thesis assumes that the decision of hiring an employee constitutes a nontransparent choice for a top- or...
Organizations would like the underlying values of a business to occupy the minds and hearts of their customers, since, as Jack Trout puts it "the most...
cena: 219,69

 
Generative AI in Higher Education – The Good, the Bad, and the Ugly

ISBN: 9781035326013 / Angielski / Twarda / 2025 / 214 str.

ISBN: 9781035326013/Angielski/Twarda/2025/214 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Katlin Pulk;Riina Koris
cena: 435,54

 Debating Business School Legitimacy: Attacking, Rocking, and Defending the Status Quo Anders ?rtenblad Riina Koris 9783031127274
Debating Business School Legitimacy: Attacking, Rocking, and Defending the Status Quo

ISBN: 9783031127274 / Angielski

ISBN: 9783031127274/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anders Örtenblad; Riina Koris
cena: 685,93

 Debating Business School Legitimacy: Attacking, Rocking, and Defending the Status Quo Anders ?rtenblad Riina Koris 9783031127243
Debating Business School Legitimacy: Attacking, Rocking, and Defending the Status Quo

ISBN: 9783031127243 / Angielski / Twarda / 2023 / 328 str.

ISBN: 9783031127243/Angielski/Twarda/2023/328 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anders Örtenblad; Riina Koris
This book channels the debate on the relevance, value, and future of business schools. Could the Business School be like the Titanic, thought to be unsinkable, but ultimately doomed? And if it sinks, what of it? Or is it a ship which can adapt to the changing waters it sails in? In this book, authors from around the world debate the current and future legitimacy of the Business School from different contexts and perspectives. While some see very little or no hope at all to the future of the Business School as a legitimate centre for research and education, others remain critical, but see a...
This book channels the debate on the relevance, value, and future of business schools. Could the Business School be like the Titanic, thought to be un...
cena: 685,93


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia