• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Richard Scullion » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Voters or Consumers: Imagining the contemporary electorate

ISBN: 9781847183996 / Angielski / Twarda / 2008 / 250 str.

ISBN: 9781847183996/Angielski/Twarda/2008/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
This edited collection seeks to map current thinking and practice in order to assess the extent to which the consumer, as opposed to the voter, should now to be elevated to a central position within our understanding of the relationship between the public and political spheres. The volume will firstly offer an overview of how consumerism has been applied to our understanding of political and voter behaviour so outlining the book’s key concepts. The volume then follows a processual approach to developing its analysis, offering essays that explore contrasting critical perspectives on the...
This edited collection seeks to map current thinking and practice in order to assess the extent to which the consumer, as opposed to the voter, should...
cena: 179,66

 The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer Mike Molesworth Lizzie Nixon Richard Scullion 9780415584456
The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

ISBN: 9780415584456 / Angielski / Twarda / 2010 / 250 str.

ISBN: 9780415584456/Angielski/Twarda/2010/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mike Molesworth; Lizzie Nixon; Richard Scullion

Until recently government policy in the UK has encouraged an expansion of Higher Education to increase participation and with an express aim of creating a more educated workforce. This expansion has led to competition between Higher Education institutions, with students increasingly positioned as consumers and institutions working to improve the extent to which they meet 'consumer demands'.

Especially given the latest government funding cuts, the most prevalent outlook in Higher Education today is one of business, forcing institutions to reassess the way they are managed and...

Until recently government policy in the UK has encouraged an expansion of Higher Education to increase participation and with an express aim of cre...

cena: 634,12

 The Media, Political Participation and Empowerment Richard Scullion Roman Gerodimos Daniel Jackson 9781138830394
The Media, Political Participation and Empowerment

ISBN: 9781138830394 / Angielski / Miękka / 2014 / 280 str.

ISBN: 9781138830394/Angielski/Miękka/2014/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Richard Scullion; Roman Gerodimos; Daniel Jackson

Technological, cultural and economic forces are transforming political communication, posing challenges and opportunities for politicians and media organisations, while at the same time many governments and civil society express concerns about the extent and nature of political empowerment and civic engagement.

This book offers an international perspective on current thinking and practice about civic and audience empowerment, focusing on the ways and means through which media can empower or dis-empower citizens as audiences. It features theoretical and empirical chapters...

Technological, cultural and economic forces are transforming political communication, posing challenges and opportunities for politicians and media...

cena: 253,60

 The Media, Political Participation and Empowerment Richard Scullion Roman Gerodimos Daniel Jackson 9780415633499
The Media, Political Participation and Empowerment

ISBN: 9780415633499 / Angielski / Twarda / 2013 / 264 str.

ISBN: 9780415633499/Angielski/Twarda/2013/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Richard Scullion; Roman Gerodimos; Daniel Jackson
Technological, cultural and economic forces are transforming political communication, posing challenges and opportunities for politicians and media organisations, while at the same time many governments and civil society express concerns about the extent and nature of political empowerment and civic engagement. This book offers an international perspective on current thinking and practice about civic and audience empowerment, focusing on the ways and means through which media can empower or dis-empower citizens as audiences. It features theoretical and empirical chapters that draw specific...
Technological, cultural and economic forces are transforming political communication, posing challenges and opportunities for politicians and media or...
cena: 731,67


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia