• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Renee Evenson » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Powerful Phrases for Dealing with Difficult People: Over 325 Ready-to-Use Words and Phrases for Working with Challenging Personalities Evenson, Renee 9780814432983
Powerful Phrases for Dealing with Difficult People: Over 325 Ready-to-Use Words and Phrases for Working with Challenging Personalities

ISBN: 9780814432983 / Angielski / Miękka / 2013 / 240 str.

ISBN: 9780814432983/Angielski/Miękka/2013/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rene Evenson
Incompetent, lazy, spotlight-hogging, whiny, backstabbing, avoidant--there's no end to the personality challenges that impede workplace relationships. But interacting effectively with employees, colleagues, and bosses is essential for success.

With Powerful Phrases for Dealing with Difficult People, anyone can confront problems head-on, before they fester and spread. Practical and easy to use, the book helps you identify button-pushing situations and deploy simple phrases to regain control and resolve conflicts--no matter who you're dealing with. Helpful features...
Incompetent, lazy, spotlight-hogging, whiny, backstabbing, avoidant--there's no end to the personality challenges that impede workplace relationships....
cena: 76,82 zł

 Powerful Phrases for Effective Customer Service: Over 700 Ready-To-Use Phrases and Scripts That Really Get Results Evenson, Renee 9780814420324
Powerful Phrases for Effective Customer Service: Over 700 Ready-To-Use Phrases and Scripts That Really Get Results

ISBN: 9780814420324 / Angielski / Miękka / 2012 / 304 str.

ISBN: 9780814420324/Angielski/Miękka/2012/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Renee Evenson
Let's face it, dealing with customers isn't easy. They aren't always right--or even pleasant--but knowing the right words to use can make all the difference.

Powerful Phrases for Effective Customer Service shares over 700 phrases and scripts that have been proven time and again to defuse even the most difficult interactions. Covering 30 challenging customer behaviors and 20 tough employee-caused situations, this indispensible reference makes it easy for readers to assess the circumstances, find the appropriate response, and confidently deliver satisfaction to...
Let's face it, dealing with customers isn't easy. They aren't always right--or even pleasant--but knowing the right words to use can make all the diff...
cena: 76,82 zł

 Customer Service Management Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results Evenson, Renee 9780814417157
Customer Service Management Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

ISBN: 9780814417157 / Angielski / Miękka / 2011 / 224 str.

ISBN: 9780814417157/Angielski/Miękka/2011/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Renee Evenson
Becoming a great customer service manager requires a mastery of skills beyond those needed by frontline employees. Filled with the same accessible, step-by-step guidance as Customer Service Training 101, this user-friendly book shows readers how to develop the skills they need to communicate, lead, train, motivate, and manage those employees responsible for customer satisfaction. Designed for new managers and veterans alike, Customer Service Management Training 101 covers essential topics, including: Planning and goal setting Time management Team development Conflict resolution Providing...
Becoming a great customer service manager requires a mastery of skills beyond those needed by frontline employees. Filled with the same accessible, st...
cena: 96,03 zł

 Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results Renee Evenson 9780814438916
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

ISBN: 9780814438916 / Angielski / Miękka / 2017 / 240 str.

ISBN: 9780814438916/Angielski/Miękka/2017/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Renee Evenson
cena: 103,72 zł

 Award-Winning Customer Service: 101 Ways to Guarantee Great Performance Renee Evenson 9780814474549
Award-Winning Customer Service: 101 Ways to Guarantee Great Performance

ISBN: 9780814474549 / Angielski / Miękka / 2023 / 232 str.

ISBN: 9780814474549/Angielski/Miękka/2023/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Renee Evenson

Delivering top-of-the-line customer service is Job #1 for most companies, an important factor in keeping profits high and customers coming back. Customer service problems can damage not just a company's reputation but its bottom line, so for busy managers -- and business owners with little time to search for solutions -- some fast help is needed.

"Award-Winning Customer Service "offers scores of quick tips for readers looking to improve and then maintain their company's level of customer service. The book is chock full of practical advice on important topics such as:

* planning...

Delivering top-of-the-line customer service is Job #1 for most companies, an important factor in keeping profits high and customers coming back. C...

cena: 76,82 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia