• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Professor Philip J Kitchen » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing Mind Prints Philip J., Professor Kitchen P. Kitchen 9781349723294
Marketing Mind Prints

ISBN: 9781349723294 / Angielski / Miękka / 2004 / 149 str.

ISBN: 9781349723294/Angielski/Miękka/2004/149 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Professor Philip J. Kitchen; P. Kitchen
By 'marketing mind prints', this book is not attempting to map the future by indicating the nature of the marketing terrain and the ways to traverse it. Instead, leading authors develop their own 'mind print' - in other words, a picture of a segment of the marketing terrain they consider to be important now and in the future.
By 'marketing mind prints', this book is not attempting to map the future by indicating the nature of the marketing terrain and the ways to traverse i...
cena: 403,47 zł

 Integrated Communications in the Postmodern Era Philip J., Professor Kitchen Ebru Uzunoglu 9781137388537
Integrated Communications in the Postmodern Era

ISBN: 9781137388537 / Angielski / Twarda / 2014 / 268 str.

ISBN: 9781137388537/Angielski/Twarda/2014/268 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Professor Philip J. Kitchen; Ebru Uzunoglu
Every business, everywhere, faces challenges in the market spaces and places of the 21st century and no market is immune. Competitive forces are heightening and accelerating. Governments have intervened (often with little discernible effect), and customers - the lifeblood of any business - are not more demanding and more discerning of what businesses and brands are and what they stand for. Technological progress has opened up new horizons for innovation and communication, with social media transmitting news within seconds to different parts of the world. These shifting tectonic plates of...
Every business, everywhere, faces challenges in the market spaces and places of the 21st century and no market is immune. Competitive forces are heigh...
cena: 403,47 zł

 The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customer-Driven Marketplace Don Schultz Charles H. Patti Philip J., Professor Kitchen 9781138008946
The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customer-Driven Marketplace

ISBN: 9781138008946 / Angielski / Miękka / 2014 / 136 str.

ISBN: 9781138008946/Angielski/Miękka/2014/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Don Schultz; Charles H. Patti; Professor Philip J. Kitchen

This book reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of Integrated Marketing Communication (IMC). Since the introduction of IMC in the late 1980s, the concept has spread around the world. In that expansion, many authors have written about IMC; practitioners have adopted and adapted the concept to fit their own market situations. Further, dramatic changes have occurred in the technologies used in marketing communications which consumers have accepted and employed in their consumption of marketers' messages and incentives. Thus, there have...

This book reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of Integrated Marketing Communication (IMC)...

cena: 273,11 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia