• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pousali Banerjee » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Werbewirksamkeit geradliniger versus dramatischer Anzeigen Banerjee, Pousali, Mukherjee, Indrani 9786208961213
Werbewirksamkeit geradliniger versus dramatischer Anzeigen

ISBN: 9786208961213 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786208961213/Niemiecki/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
Werbewirksamkeit von geradliniger und dramatischer Werbung für leicht verderbliche Konsumgüter in einem visuellen Medium für junge Erwachsene - Männer und Frauen. Bei der Untersuchung handelte es sich um ein Laborexperiment (mit einem 2*2 faktoriellen Design). Die Werbewirksamkeit wurde mit dem "Index der Werbewirksamkeit" gemessen. Um die Richtigkeit oder Falschheit der zuvor aufgestellten Forschungshypothesen zu überprüfen, wurde eine zweiseitige ANOVA durchgeführt.
Werbewirksamkeit von geradliniger und dramatischer Werbung für leicht verderbliche Konsumgüter in einem visuellen Medium für junge Erwachsene - Mä...
cena: 160,58

 Skutecznosc reklam prostych i dramatycznych Banerjee, Pousali, Mukherjee, Indrani 9786208961251
Skutecznosc reklam prostych i dramatycznych

ISBN: 9786208961251 / Polski / Miękka / 2025 / 64 str.

ISBN: 9786208961251/Polski/Miękka/2025/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
cena: 160,58

 Efficacité publicitaire d'une publicité directe par rapport à une publicité dramatique Banerjee, Pousali, Mukherjee, Indrani 9786208961237
Efficacité publicitaire d'une publicité directe par rapport à une publicité dramatique

ISBN: 9786208961237 / Francuski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208961237/Francuski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
Efficacité publicitaire des publicités directes par rapport aux publicités dramatiques de produits de consommation périssables présentées sur un support visuel à de jeunes adultes - hommes et femmes. L'enquête était une expérience de laboratoire (impliquant un plan factoriel 2*2). L'efficacité de la publicité a été mesurée à l'aide d'un "indice d'efficacité publicitaire". L'ANOVA à deux voies a été utilisée pour vérifier la véracité ou la fausseté des hypothèses de recherche établies au préalable.
Efficacité publicitaire des publicités directes par rapport aux publicités dramatiques de produits de consommation périssables présentées sur un...
cena: 160,58

 Eficácia publicitária de anúncios diretos e dramáticos Banerjee, Pousali, Mukherjee, Indrani 9786208961282
Eficácia publicitária de anúncios diretos e dramáticos

ISBN: 9786208961282 / Portugalski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208961282/Portugalski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
cena: 160,58

 Efficacia pubblicitaria degli annunci diretti rispetto a quelli drammatici Banerjee, Pousali, Mukherjee, Indrani 9786208961244
Efficacia pubblicitaria degli annunci diretti rispetto a quelli drammatici

ISBN: 9786208961244 / Włoski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208961244/Włoski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
cena: 160,58

 Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads Banerjee, Pousali; Mukherjee, Indrani 9783659933226
Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

ISBN: 9783659933226 / Angielski / Miękka / 2016 / 76 str.

ISBN: 9783659933226/Angielski/Miękka/2016/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pousali Banerjee; Indrani Mukherjee
cena: 160,58


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia