• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Service Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Service Experience

ISBN-13: 9781035300181 / Angielski / Twarda / 2025 / 432 str.

Per Kristensson, Lars Witell, Mohamed Zaki
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Service Experience

ISBN-13: 9781035300181 / Angielski / Twarda / 2025 / 432 str.

Per Kristensson, Lars Witell, Mohamed Zaki
cena 1097,15
(netto: 1044,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1092,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This prescient Handbook adopts an overarching perspective on service experiences in business contexts. Incorporating up-to-date research and empirical case studies, chapters focus on customer experience design, innovation and management in the digital era. The Handbook of Service Experience sheds new light on the field, presenting novel theoretical and managerial insights to enhance our understanding of this complex area. Global experts from academia and practice contribute by addressing key themes, including theoretically conceptualising the service experience and exploring how to leverage digital technologies to better design, innovate and manage customer experience, whilst also acknowledging sustainability considerations, risks and ethical implications. They present different perspectives across various public and private sectors, such as healthcare and the fast-food industry, as well as B2B services, to improve understanding of what a service experience is, how it can be facilitated, when it occurs, and why it is important. Comprehensive in scope, this unique Handbook is an invaluable resource for students and academics in business administration, digital marketing and service design, and organisational, social and occupational psychology. Its detailed practical applications and examinations of service experience will also be highly beneficial to professionals and entrepreneurs alike.

This prescient Handbook adopts an overarching perspective on service experiences in business contexts. Incorporating up-to-date research and empirical case studies, chapters focus on customer experience design, innovation and management in the digital era. The Handbook of Service Experience sheds new light on the field, presenting novel theoretical and managerial insights to enhance our understanding of this complex area. Global experts from academia and practice contribute by addressing key themes, including theoretically conceptualising the service experience and exploring how to leverage digital technologies to better design, innovate and manage customer experience, whilst also acknowledging sustainability considerations, risks and ethical implications. They present different perspectives across various public and private sectors, such as healthcare and the fast-food industry, as well as B2B services, to improve understanding of what a service experience is, how it can be facilitated, when it occurs, and why it is important. Comprehensive in scope, this unique Handbook is an invaluable resource for students and academics in business administration, digital marketing and service design, and organisational, social and occupational psychology. Its detailed practical applications and examinations of service experience will also be highly beneficial to professionals and entrepreneurs alike.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781035300181
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
432
Wymiary:
24.4x16.9
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia