• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pedro Carvalho de Almeida » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Identity and Brand Carvalho de Almeida, Pedro 9786206532231
Identity and Brand

ISBN: 9786206532231 / Angielski / Miękka / 164 str.

ISBN: 9786206532231/Angielski/Miękka/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Pedro Carvalho de Almeida
This paper addresses the relationship between design and industry as a bridge to minimize the image deficit of Portuguese footwear brands. It reviews the essential themes linked to the competitive advantages of brands as a strategic design resource for organizations, analyzing different types of links between organizations and design culture. In a logic of product and communication integration, visual identity helps us to understand how the process of integrating design into organizations can operate above all at a strategic level. The relationship that the theme of brands establishes with...
This paper addresses the relationship between design and industry as a bridge to minimize the image deficit of Portuguese footwear brands. It reviews ...
cena: 358,23

 Identidade e Marca Carvalho de Almeida, Pedro 9786205507124
Identidade e Marca

ISBN: 9786205507124 / Portugalski / Miękka / 172 str.

ISBN: 9786205507124/Portugalski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Pedro Carvalho de Almeida
cena: 358,23

 Identité et marque Carvalho de Almeida, Pedro 9786206532316
Identité et marque

ISBN: 9786206532316 / Francuski / Miękka / 176 str.

ISBN: 9786206532316/Francuski/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Pedro Carvalho de Almeida
Cet article examine la relation entre le design et l'industrie comme moyen de minimiser le déficit d'image des marques de chaussures portugaises. Il passe en revue les thèmes essentiels liés aux avantages concurrentiels des marques en tant que ressources stratégiques de design pour les organisations, en analysant différents types de liens entre les organisations et la culture du design. Dans une logique d'intégration du produit et de la communication, l'identité visuelle nous aide à comprendre comment le processus d'intégration du design dans les organisations peut fonctionner avant...
Cet article examine la relation entre le design et l'industrie comme moyen de minimiser le déficit d'image des marques de chaussures portugaises. Il ...
cena: 358,23

 Identität und Marke Carvalho de Almeida, Pedro 9786206532279
Identität und Marke

ISBN: 9786206532279 / Niemiecki / Miękka / 176 str.

ISBN: 9786206532279/Niemiecki/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Pedro Carvalho de Almeida
In diesem Beitrag wird die Beziehung zwischen Design und Industrie als Brücke zur Verringerung des Imagedefizits portugiesischer Schuhmarken untersucht. Es werden die wesentlichen Themen im Zusammenhang mit den Wettbewerbsvorteilen von Marken als strategische Designressource für Unternehmen untersucht, wobei verschiedene Arten von Verbindungen zwischen Unternehmen und Designkultur analysiert werden. In einer Logik der Integration von Produkt und Kommunikation hilft uns die visuelle Identität zu verstehen, wie der Prozess der Integration von Design in Organisationen vor allem auf...
In diesem Beitrag wird die Beziehung zwischen Design und Industrie als Brücke zur Verringerung des Imagedefizits portugiesischer Schuhmarken untersuc...
cena: 358,23

 Identità e marchio Carvalho de Almeida, Pedro 9786206532354
Identità e marchio

ISBN: 9786206532354 / Włoski / Miękka / 168 str.

ISBN: 9786206532354/Włoski/Miękka/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Pedro Carvalho de Almeida
cena: 358,23


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia