wyszukanych pozycji: 7
![]() |
Innowacje i marketing cyfrowy jako narzędzia zarządzania kryzysowego
ISBN: 9786203114225 / Polski / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
Innovation and digital marketing as crisis management tools
ISBN: 9786203114195 / Angielski / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
Inovação e marketing digital como ferramentas de gestão de crises
ISBN: 9786203115291 / Portugalski / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
L'innovation et le marketing numérique comme outils de gestion de crise
ISBN: 9786203114218 / Francuski / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
Innovation und digitales Marketing als Instrumente des Krisenmanagements
ISBN: 9786203114188 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
Innovazione e marketing digitale come strumenti di gestione delle crisi
ISBN: 9786203114201 / Włoski / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |
![]() |
Innovación y marketing digital como herramientas de gestión de crisis
ISBN: 9786202814348 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
201,18 zł |