wyszukanych pozycji: 12
Inter-rela??o Pr?tese - Periodontia
ISBN: 9786207751167 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
386,00 zł |
Temporomandibular Joint Disorders and their Management - Part 2
ISBN: 9786207652877 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
276,89 zł |
Interrelation Prosthodontie - Parodontie
ISBN: 9786207751259 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
386,00 zł |
Les troubles de l'articulation temporo-mandibulaire et leur prise en charge - Partie 2
ISBN: 9786207745555 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
276,89 zł |
Kiefergelenksbeschwerden und ihre Behandlung - Teil 2
ISBN: 9786207745586 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
276,89 zł |
Prosthodontics - Periodontics Interrelationship
ISBN: 9786207651597 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
386,00 zł |
Zusammenh?nge zwischen Prothetik und Parodontologie
ISBN: 9786207751235 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
386,00 zł |
Dist?rbios da articula??o temporomandibular e sua gest?o - Parte 2
ISBN: 9786207745531 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
276,89 zł |
Interrelazione protesica-parodontale
ISBN: 9786207751266 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
386,00 zł |
Disturbi dell'articolazione temporo-mandibolare e loro gestione - Parte 2
ISBN: 9786207745562 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
276,89 zł |
Temporomandibular Joint Disorders and their Management - Part 1
ISBN: 9786207651078 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
199,59 zł |
An Study on Post Service Satisfaction Amongst the Toyota Customers
ISBN: 9783659385377 / Angielski / Miękka / 2013 / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. What is the most important consideration on the part of the customers when they purchase a vehicle? After Sales Services. This report considers one the best Automobile company - Toyota Motors known for its quality, to study the customer satisfaction on the services provided at the service centers. The study is based on five parameters i.e., service quality, Service initiation, Service Facility, Service adviser, and Vehicle Pickup.The study reveals the customer preference whether to service their vehicle at the authorized service center during and/or after the warranty period, feedback of the...
What is the most important consideration on the part of the customers when they purchase a vehicle? After Sales Services. This report considers one th...
|
|
cena:
226,87 zł |