wyszukanych pozycji: 21
![]() |
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
ISBN: 9781800718982 / Angielski / Twarda / 2022 / 684 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
747,00 |
![]() |
Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity
ISBN: 9780367515027 / Angielski / Miękka / 2021 / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
217,20 |
![]() |
Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity
ISBN: 9780367514990 / Angielski / Twarda / 2021 / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
772,46 |
![]() |
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management: Internal Marketing
ISBN: 9783031629662 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
609,61 |
![]() |
Contemporary Issues in Branding
ISBN: 9781138368538 / Angielski / Twarda / 2019 / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
700,05 |
![]() |
Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
ISBN: 9780367428815 / Angielski / Miękka / 2021 / 372 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
700,05 |
![]() |
Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism
ISBN: 9781032483535 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
207,55 |
![]() |
Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
ISBN: 9780367428822 / Angielski / Miękka / 2021 / 372 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
217,20 |
![]() |
Quantum Level Business Model: A New Managerial Perspective
ISBN: 9783031920516 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
602,40 |
![]() |
Entrepreneurial Innovation in the International Business of Tourism
ISBN: 9781032440132 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
700,05 |
![]() |
Business Digitalization: Corporate Identity and Reputation
ISBN: 9781032512365 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
193,06 |
![]() |
Business Digitalization: Corporate Identity and Reputation
ISBN: 9781032512358 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This book investigates and explores the impact of digital transformation on building corporate branding, identity and reputation.
This book investigates and explores the impact of digital transformation on building corporate branding, identity and reputation.
|
cena:
700,05 |
![]() |
Digital Transformation and Corporate Branding: Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management
ISBN: 9781032204871 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
193,06 |
![]() |
Entrepreneurial Innovation in the International Business of Tourism
ISBN: 9781032440149 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
207,55 |
![]() |
Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places
ISBN: 9781032083230 / Angielski / Miękka / 2021 / 354 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
202,72 |
![]() |
Beyond Multi-Channel Marketing: Critical Issues in Dual Marketing
ISBN: 9781838676865 / Angielski / Twarda / 2020 / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
396,34 |
![]() |
Sustainable Tourism, Hospitality and Events: Emerging Trends and New Opportunities
ISBN: 9781032786094 / Angielski / 05-02-2026 Książka dostępna od: 05-02-2026 |
|
Planowany termin premiery książki: 05-02-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
665,04 |
![]() |
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era
ISBN: 9780367531249 / Angielski / Miękka / 2023 / 554 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Brands - corporate, products, service- today are collectively defined by their customers, , deriving from personal experiences and word-of-mouth. This book acts as a forum for examining current and future trends in corporate branding, identity, image and reputation.
Brands - corporate, products, service- today are collectively defined by their customers, , deriving from personal experiences and word-of-mouth. This...
|
cena:
193,06 |
![]() |
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era
ISBN: 9780367531232 / Angielski / Twarda / 2021 / 554 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
700,05 |
![]() |
Corporate Branding in Logistics and Transportation: Recent Developments and Emerging Issues
ISBN: 9781032412238 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
207,55 |