wyszukanych pozycji: 2
Strategizing AI in Business and Education: Emerging Technologies and Business Strategy
ISBN: 9781009243551 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. This Element proposes a description of the state of artificial intelligence today in terms of business processes and strategies as well as its societal reception. It aims to discuss the current state of machine learning and AI in strategic management, and to describe the emerging technologies.
This Element proposes a description of the state of artificial intelligence today in terms of business processes and strategies as well as its societa...
|
|
cena:
90,16 zł |
AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
ISBN: 9788382313734 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł... Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarzą... |
|
43,14 zł |