• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Real-Time Rendering, Fourth Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Real-Time Rendering, Fourth Edition

ISBN-13: 9781138627000 / Angielski / Twarda / 2018 / 1178 str.

Naty Hoffman
Real-Time Rendering, Fourth Edition Naty Hoffman 9781138627000 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Real-Time Rendering, Fourth Edition

ISBN-13: 9781138627000 / Angielski / Twarda / 2018 / 1178 str.

Naty Hoffman
cena 422,58
(netto: 402,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 418,05
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Software Development & Engineering - Computer Graphics
Computers > Programming - Games
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138627000
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
1178
Waga:
2.04 kg
Wymiary:
23.88 x 19.56 x 4.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Tomas Akenine-Möller is a professor in computer science with specialization in computer graphics and image processing at the Department of Computer Science, Lund University, Sweden. Over the past years, I've built my own computer graphics group, LUGG (Lund University Graphics Group).

Eric Haines currently works at NVIDIA on interactive ray tracing. He cofounded the Journal of Graphics Tools and the Journal of Computer Graphics Techniques. He is also the creator and lecturer for the Udacity MOOC Interactive 3D Graphics.

Naty Hoffman is currently Principal Engineer & Architect at Lucasfilm’s Advanced Development Group. Previously he was Vice President of Technology at 2K. Prior to that he was employed at Activision (working on graphics R&D for various titles, including the Call of Duty series), SCEA Santa Monica Studio (coding graphics technology for God of War III), Naughty Dog (developing PS3 first-party libraries), Westwood Studios (leading graphics development on Earth and Beyond) and Intel (driving Pentium pipeline modifications and assisting the SSE / SSE2 instruction set definition).

Angelo Pesce currently serves as a Technical Director for Activision Central Technology where he helps the Call of Duty studios with rendering R&D. His interest in Computer Graphics started in his teens by joining the demoscene community. In the past he has worked on rendering solutions for companies such as Milestone, Electronic Arts, Capcom and Relic Entertainment.

 Sebastien Hillaire is a senior rendering engineer pushing visual quality, performance and workflows within the Frostbite team at Electronic Arts. He obtained his PhD in Computer Science from the French National Institute of Applied Science in 2010, during which he focused on using gaze tracking to enhance virtual reality user experiences.

Michał Iwanicki currently works as a Technical Director in Activision Central Technology group, where he focuses on graphics related research. He worked on rendering and engine code for games in The Witcher, The Last of Us, and the Call of Duty series



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia