• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Natalie T J Tindall » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Coming Out of the Closet: Exploring Lgbt Issues in Strategic Communication with Theory and Research Tindall, Natalie T. J. 9781433119507
Coming Out of the Closet: Exploring Lgbt Issues in Strategic Communication with Theory and Research

ISBN: 9781433119507 / Angielski / Twarda / 2013 / 280 str.

ISBN: 9781433119507/Angielski/Twarda/2013/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Natalie T. J. Tindall; Richard D. Waters
Despite representing significant portions of the advertising, marketing, and public relations work force, the lesbian, gay, bisexual, and transgendered (LGBT) community has largely been ignored by scholarly research in strategic communications. With the exception of case studies that document strategies that can be used to secure the LGBT consumer dollar, little has been done to understand the LGBT community s experiences with strategic communications efforts. This edited volume fills this gap by sharing research on the impact and interaction of campaigns and programming from advertising,...
Despite representing significant portions of the advertising, marketing, and public relations work force, the lesbian, gay, bisexual, and transgendere...
cena: 795,19

 Coming out of the Closet; Exploring LGBT Issues in Strategic Communication with Theory and Research Tindall, Natalie T. J. 9781433119491
Coming out of the Closet; Exploring LGBT Issues in Strategic Communication with Theory and Research

ISBN: 9781433119491 / Angielski / Miękka / 2013 / 280 str.

ISBN: 9781433119491/Angielski/Miękka/2013/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Natalie T. J. Tindall; Richard D. Waters
Despite representing significant portions of the advertising, marketing, and public relations work force, the lesbian, gay, bisexual, and transgendered (LGBT) community has largely been ignored by scholarly research in strategic communications. With the exception of case studies that document strategies that can be used to secure the LGBT consumer dollar, little has been done to understand the LGBT community s experiences with strategic communications efforts. This edited volume fills this gap by sharing research on the impact and interaction of campaigns and programming from advertising,...
Despite representing significant portions of the advertising, marketing, and public relations work force, the lesbian, gay, bisexual, and transgendere...
cena: 221,68

 Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement Amber Hutchins Natalie T.J. Tindall  9781138787728
Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement

ISBN: 9781138787728 / Angielski / Twarda / 2016 / 246 str.

ISBN: 9781138787728/Angielski/Twarda/2016/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Amber Hutchins;Natalie T.J. Tindall;¬Abar

While public relations practitioners have long focused on the relationship between organizations and their stakeholders, there has never been a time when that relationship was so dominated by public participation. The new model of multiple messages originating from multiple publics at varying levels of engagement is widely acknowledged, but not widely explored in scholarly texts.

The established model of one-way communication and message control no longer exists. Social media and an increasingly participatory culture means that fans are taking a more active role in the production and...

While public relations practitioners have long focused on the relationship between organizations and their stakeholders, there has never been a tim...

cena: 730,17

 Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement Amber Hutchins Natalie T. J. Tindall 9780367359010
Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement

ISBN: 9780367359010 / Angielski / Miękka / 2019 / 246 str.

ISBN: 9780367359010/Angielski/Miękka/2019/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Amber Hutchins; Natalie T. J. Tindall
cena: 223,87

 Public Relations and Online Engagement: Audiences, Fandom and Influencers Amber L. Hutchins Natalie T. J. Tindall 9781032073255
Public Relations and Online Engagement: Audiences, Fandom and Influencers

ISBN: 9781032073255 / Angielski

ISBN: 9781032073255/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Amber L. Hutchins; Natalie T. J. Tindall
As media continues to evolve, social media has become even more integral to public relations activities, presenting new opportunities and challenges for practitioners.
As media continues to evolve, social media has become even more integral to public relations activities, presenting new opportunities and challenges f...
cena: 107,05

 Public Relations and Online Engagement: Audiences, Fandom and Influencers Amber L. Hutchins Natalie T. J. Tindall 9780367346751
Public Relations and Online Engagement: Audiences, Fandom and Influencers

ISBN: 9780367346751 / Angielski / Twarda / 2021 / 80 str.

ISBN: 9780367346751/Angielski/Twarda/2021/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Amber L. Hutchins; Natalie T. J. Tindall
cena: 253,08

 Becoming a Public Relations Writer: Strategic Writing for Emerging and Established Media Natalie T. J. Tindall Amber L. Hutchins Ronald D. Smith 9781032161297
Becoming a Public Relations Writer: Strategic Writing for Emerging and Established Media

ISBN: 9781032161297 / Angielski

ISBN: 9781032161297/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Natalie T. J. Tindall; Amber L. Hutchins; Ronald D. Smith
cena: 949,22


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia