• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nagesh Gopal » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Un'analisi delle aspettative e dell'esperienza dei clienti sulla qualità del servizio Gopal, Nagesh 9786203558524
Un'analisi delle aspettative e dell'esperienza dei clienti sulla qualità del servizio

ISBN: 9786203558524 / Włoski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786203558524/Włoski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nagesh Gopal
cena: 277,53 zł

 Uma análise da expetativa e experiência do cliente em relação à qualidade do serviço Gopal, Nagesh 9786203558531
Uma análise da expetativa e experiência do cliente em relação à qualidade do serviço

ISBN: 9786203558531 / Portugalski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786203558531/Portugalski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nagesh Gopal
cena: 277,53 zł

 Issledowanie ozhidanij i wpechatlenij klientow o kachestwe obsluzhiwaniq Gopal, Nagesh 9786203558548
Issledowanie ozhidanij i wpechatlenij klientow o kachestwe obsluzhiwaniq

ISBN: 9786203558548 / Rosyjski / Miękka / 2024 / 92 str.

ISBN: 9786203558548/Rosyjski/Miękka/2024/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nagesh Gopal
cena: 277,53 zł

 Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service Gopal, Nagesh 9786203500851
Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service

ISBN: 9786203500851 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786203500851/Francuski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nagesh Gopal
Le chapitre 1 de l'ouvrage présente la question de recherche, les objectifs de recherche, la justification, le contexte de la recherche et la méthodologie employée pour évaluer les attentes et l'expérience des clients en matière de qualité de service dans les organismes de services. Le chapitre 2 présente le contexte dans lequel s'inscrivent les objectifs de la recherche et englobe/définit divers aspects tels que le service, la qualité du service, la satisfaction du client et l'expérience du service. Les modèles/cadres de qualité de service (SERVQUAL et GAP) et leur pertinence...
Le chapitre 1 de l'ouvrage présente la question de recherche, les objectifs de recherche, la justification, le contexte de la recherche et la méthod...
cena: 277,53 zł

 Eine Untersuchung der Kundenerwartungen und -erfahrungen in Bezug auf die Servicequalität Gopal, Nagesh 9786203500868
Eine Untersuchung der Kundenerwartungen und -erfahrungen in Bezug auf die Servicequalität

ISBN: 9786203500868 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 92 str.

ISBN: 9786203500868/Niemiecki/Miękka/2024/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nagesh Gopal
In Kapitel 1 des Buches werden die Forschungsfrage, die Forschungsziele, die Begründung, der Hintergrund der Forschung und die Methodik zur Bewertung der Kundenerwartung und der Erfahrung mit der Servicequalität in Dienstleistungsunternehmen vorgestellt. Kapitel 2 bildet den Hintergrund für die Forschungsziele und umfasst/definiert verschiedene Aspekte wie Service, Servicequalität, Kundenzufriedenheit und Serviceerfahrung. Die Servicequalitätsmodelle/-rahmen (SERVQUAL und GAP) und ihre Relevanz für die Messung der Kundenzufriedenheit und Servicequalität werden mit der entsprechenden...
In Kapitel 1 des Buches werden die Forschungsfrage, die Forschungsziele, die Begründung, der Hintergrund der Forschung und die Methodik zur Bewertung...
cena: 277,53 zł

 An Examination of Customer Expectation & Experience of Service Quality Gopal Nagesh 9783659794650
An Examination of Customer Expectation & Experience of Service Quality

ISBN: 9783659794650 / Angielski / Miękka / 2016 / 136 str.

ISBN: 9783659794650/Angielski/Miękka/2016/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gopal Nagesh
The Chapter 1 of the book introduces the research question, research aims, justification, background for the research, and the methodology employed to evaluate the customer expectation and experience of service quality at service organisations. Chapter 2 constructs a background for the research aims and encompasses/defines various aspects such as service, service quality, customer satisfaction and experience of service. The service quality models/frameworks (SERVQUAL and GAP) and their relevance to measure customer satisfaction and service quality are been associated to appropriate theory....
The Chapter 1 of the book introduces the research question, research aims, justification, background for the research, and the methodology employed to...
cena: 250,62 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia