wyszukanych pozycji: 6
![]() |
Montessori. Wychowanie dziecka w wieku 0-6 lat
ISBN: 9788366610415 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 2021 / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Przewodnik po metodzie Montessori, która szanuje samodzielność dzieci, ich potrzeby i tempo uczenia się oraz nadaje porządek życiu rodzinnemu! Musiałam pokazać, że istnieją inne wersje metody Montessori, praktykowane w małych mieszkaniach, z nieuczesanymi dziećmi, które nie są ubrane jak do zdjęć na Pintereście. - Beatriz M. Munoz To książka o tym, jak przeprowadzić małą rewolucję w domu i życiu codziennym z pomocą metody Montessori. Autorka wykorzystała teoretyczną wiedzę oraz rodzicielskie doświadczenie do opracowania konkretnych wskazówek i inspiracji...
Przewodnik po metodzie Montessori, która szanuje samodzielność dzieci, ich potrzeby i tempo uczenia się oraz nadaje porządek życiu rodzinnemu! ...
|
46,90 |
![]() |
The New Operational Culture: The Case of the Theatre Industry
ISBN: 9780230220966 / Angielski / Twarda / 2008 / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Imparting experiences from the theatre world to show how to manage operations in the 21st century, this book provides the key ideas necessary to implement a new operational culture that will lead to excellence in service. This is a must read for executives who wish their operations to be effective and to find satisfaction in shared success.
Imparting experiences from the theatre world to show how to manage operations in the 21st century, this book provides the key ideas necessary to imple...
|
cena:
201,24 |
![]() |
How to Get Things Right: A Guide to Finding and Fixing Service Delivery Problems
ISBN: 9783030140878 / Angielski / Twarda / 2019 / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
140,86 |
![]() |
How to Make Things Happen: A Blueprint for Applying Knowledge, Solving Problems and Designing Systems That Deliver Your Service Strategy
ISBN: 9783319547855 / Angielski / Twarda / 2017 / 367 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) And the heart of efficiency in delivering services is people and their knowledge.As industrialization drives ever more standardized offerings and ever little human contact it is in those rare moments of human interaction where the greatest opportunity to add or destroy value lies.
And the heart of efficiency in delivering services is people and their knowledge.As industrialization drives ever more standardized offerings and ever...
|
cena:
181,11 |
![]() |
The New Operational Culture: The Case of the Theatre Industry
ISBN: 9781349306404 / Angielski / Miękka / 2008 / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Imparting experiences from the theatre world to show how to manage operations in the 21st century, this book provides the key ideas necessary to implement a new operational culture that will lead to excellence in service. This is a must read for executives who wish their operations to be effective and to find satisfaction in shared success.
Imparting experiences from the theatre world to show how to manage operations in the 21st century, this book provides the key ideas necessary to imple...
|
cena:
201,24 |
![]() |
How to Make Things Happen: A Blueprint for Applying Knowledge, Solving Problems and Designing Systems That Deliver Your Service Strategy
ISBN: 9783319854816 / Angielski / Miękka / 2018 / 367 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
140,86 |