• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Miguel Sahagun » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Consumer Responses to Imported Products Sahagun Miguel 9783659816802
Consumer Responses to Imported Products

ISBN: 9783659816802 / Angielski / Miękka / 2016 / 252 str.

ISBN: 9783659816802/Angielski/Miękka/2016/252 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sahagun Miguel
When consumers adopt imported products, they may rely on a different adoption process than they do when adopting domestic products, primarily because imported products are developed under different positioning strategies in foreign markets that have different levels of development. Several factors influence the adoption process of imported products. The main goals of this book are 1) explaining consumers' purchase intention for imported products, 2) examining the process consumers engage in when adopting imported products, and 3) determining how market context (developed vs. emerging)...
When consumers adopt imported products, they may rely on a different adoption process than they do when adopting domestic products, primarily because ...
cena: 204,83

 Global Perspectives on the Strategic Role of Marketing Information Systems Jose Melchor Medina Miguel Sahagun Jorge Alfaro 9781668465929
Global Perspectives on the Strategic Role of Marketing Information Systems

ISBN: 9781668465929 / Angielski

ISBN: 9781668465929/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jose Melchor Medina;Miguel Sahagun;Jorge Alfaro
A level of decision making is concerned with deciding the organization's objectives, resources, and policies. A significant problem at this decision-making level is predicting the organization's future and its environment as well as matching the organization's characteristics to that environment. This process generally involves technology and knowledge from the market and clients. In the current era, the implementation of marketing information systems supported with AI techniques is crucial to being a unique opportunity to leverage marketing strategies with cutting-edge technologies. ...
A level of decision making is concerned with deciding the organization's objectives, resources, and policies. A significant problem at this decision-m...
cena: 960,51

 Global Perspectives on the Strategic Role of Marketing Information Systems Jose Melchor Medina Miguel Sahagun Jorge Alfaro 9781668465912
Global Perspectives on the Strategic Role of Marketing Information Systems

ISBN: 9781668465912 / Angielski

ISBN: 9781668465912/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jose Melchor Medina;Miguel Sahagun;Jorge Alfaro
A level of decision making is concerned with deciding the organization's objectives, resources, and policies. A significant problem at this decision-making level is predicting the organization's future and its environment as well as matching the organization's characteristics to that environment. This process generally involves technology and knowledge from the market and clients. In the current era, the implementation of marketing information systems supported with AI techniques is crucial to being a unique opportunity to leverage marketing strategies with cutting-edge technologies. ...
A level of decision making is concerned with deciding the organization's objectives, resources, and policies. A significant problem at this decision-m...
cena: 1263,83


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia