• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Michael E Brumbach » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Industrial Maintenance Michael Brumbach 9781133131199
Industrial Maintenance

ISBN: 9781133131199 / Angielski / Twarda / 2013 / 736 str.

ISBN: 9781133131199/Angielski/Twarda/2013/736 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Michael Brumbach
INDUSTRIAL MAINTENANCE, Second Edition, provides a strong foundation in all five major areas of industrial maintenance, including general, mechanical, electrical, welding, and preventive maintenance. In addition to essential information on safety, tools, industrial print reading, and electrical theory, this comprehensive text includes a detailed exploration of modern machinery and equipment to help students understand, diagnose, troubleshoot, and maintain a wide variety of industrial machines. INDUSTRIAL MAINTENANCE features a visually appealing, new full-color design and more than 700 vivid...
INDUSTRIAL MAINTENANCE, Second Edition, provides a strong foundation in all five major areas of industrial maintenance, including general, mechanical,...
cena: 488,83

 Industrial Electricity Michael E. Brumbach 9781285863986
Industrial Electricity

ISBN: 9781285863986 / Angielski / Twarda / 2016 / 688 str.

ISBN: 9781285863986/Angielski/Twarda/2016/688 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Michael E. Brumbach
INDUSTRIAL ELECTRICITY, Ninth Edition, presents the essentials of electrical theory in a clear, current, logical manner to help you master both fundamental concepts and more advanced subjects relevant to the field of industrial electricity. Coverage begins with foundational topics like electrical symbols and drawings, current, voltage, resistance, and power, while subsequent chapters introduce Ohm's Law; series, parallel, and combination circuits; and resistive and reactive circuits. The text also includes thorough discussion of advanced subjects such as rotating machinery, motor controls,...
INDUSTRIAL ELECTRICITY, Ninth Edition, presents the essentials of electrical theory in a clear, current, logical manner to help you master both fundam...
cena: 366,61

 Industrial Electricity Michael E. Brumbach 9780357451298
Industrial Electricity

ISBN: 9780357451298 / Angielski / Twarda / 2021 / 624 str.

ISBN: 9780357451298/Angielski/Twarda/2021/624 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Michael E. Brumbach
cena: 366,61

 Workbook for Accompany Industrial Maintenance Michael E. Brumbach Jeffrey A. Clade 9781133131212
Workbook for Accompany Industrial Maintenance

ISBN: 9781133131212 / Angielski / Miękka / 2013 / 480 str.

ISBN: 9781133131212/Angielski/Miękka/2013/480 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Michael E. Brumbach; Jeffrey A. Clade
The student workbook is design to help the user retain key chapter content. Included within this resource are chapter objective questions, key term definition queries, multiple choice, fill in the blank, and true or false problems.
The student workbook is design to help the user retain key chapter content. Included within this resource are chapter objective questions, key term de...
cena: 320,78


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia