• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Matthew Delisi » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć... Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi 9788381027595
Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

ISBN: 9788381027595 / Polski / broszurowa / 2025 / 299 str.

ISBN: 9788381027595/Polski/broszurowa/2025/299 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (dostawa przed świętami)
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:minimalizować wysiłek klienta,skrócić czas obsługi,zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki...
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą ...
cena: 75,00

 Biosocial Criminology Matthew Delisi Michael Vaughn 9781138014831
Biosocial Criminology

ISBN: 9781138014831 / Angielski / Twarda / 2015 / 1972 str.

ISBN: 9781138014831/Angielski/Twarda/2015/1972 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthew Delisi; Michael Vaughn

Biosocial criminologists seek to explain crime (and related anti-social behaviour) by exploring both biological and environmental factors. Combining perspectives from mainstream Criminology and Sociology, with contributions from those working in disciplines such as Genetics, Neuropsychology, and Evolutionary Psychology, Biosocial Criminology is now a well-established if heterogeneous and contentious field of study. As Biosocial Criminology continues to develop, this new title from Routledge, edited by two distinguished scholars, meets the need for an authoritative, one-stop reference work...

Biosocial criminologists seek to explain crime (and related anti-social behaviour) by exploring both biological and environmental factors. Combinin...

cena: 6084,75

 The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty Matthew Dixon Nicholas Toman Rick Delisi 9781591845812
The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

ISBN: 9781591845812 / Angielski / Twarda / 2013 / 256 str.

ISBN: 9781591845812/Angielski/Twarda/2013/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthew Dixon; Nicholas Toman; Rick Delisi
Everyone knows that the bestway to create customer loyalty iswith service so good, so over thetop, that it surprises and delights.But what if everyone is wrong?


In their acclaimed bestseller The Challenger Sale, Matthew Dixon and his colleagues at CEB bustedmany longstanding myths about sales. Now they veturned their research and analysis to a new vitalbusiness subject customer loyalty with a new book that turns the conventional wisdom on its head.


The idea that companies must delight customersby exceeding service expectations is so entrenchedthat...

Everyone knows that the bestway to create customer loyalty iswith service so good, so over thetop, that it surprises and delights.But what if ev...
cena: 119,13


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia