• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Martin Hingley » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 13

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Business-to-Business-Beziehungen Hingley, Martin 9786203509472
Business-to-Business-Beziehungen

ISBN: 9786203509472 / Niemiecki / Miękka / 360 str.

ISBN: 9786203509472/Niemiecki/Miękka/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
Dieses Buch stellt eine Analyse einer Sammlung von Arbeiten dar, die in internationalen Business- und Marketing-Journalen veröffentlicht wurden, und untermauert einen Überblick über das Thema Relationship Marketing (RM) im Kontext des Business-to-Business-Marketingaustauschs. Das Fallmaterial, das diese These unterstützt, trägt zum Kontext für die Untersuchung von Geschäftsbeziehungen aus der Sicht von Stakeholdern und ihren Organisationen bei, die in Partner- und Netzwerkinteraktion stehen.
Dieses Buch stellt eine Analyse einer Sammlung von Arbeiten dar, die in internationalen Business- und Marketing-Journalen veröffentlicht wurden, und ...
cena: 352,54

 
Relações de negócio a negócio

ISBN: 9786203509533 / Portugalski / Miękka / 340 str.

ISBN: 9786203509533/Portugalski/Miękka/340 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
cena: 352,54

 
Relations interentreprises

ISBN: 9786203509496 / Francuski / Miękka / 352 str.

ISBN: 9786203509496/Francuski/Miękka/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
Ce livre constitue une analyse d'une collection de travaux publiés dans des revues internationales de commerce et de marketing, étayant un examen du sujet du marketing relationnel (MR) dans le contexte de l'échange marketing interentreprises. Le matériel de cas soutenant cette thèse contribue au contexte de l'étude des relations commerciales du point de vue des parties prenantes et de leurs organisations engagées dans une interaction en partenariat et en réseau.
Ce livre constitue une analyse d'une collection de travaux publiés dans des revues internationales de commerce et de marketing, étayant un examen du...
cena: 352,54

 Business-to-business relationships Hingley, Martin 9783838367460
Business-to-business relationships

ISBN: 9783838367460 / Angielski / Miękka / 2010 / 336 str.

ISBN: 9783838367460/Angielski/Miękka/2010/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
This book constitutes analysis of a collection of works published in international business and marketing journal papers, underpinning a review of the subject of Relationship Marketing (RM) in the context of business-to-business marketing exchange. Case material supporting this thesis contributes context for the study of business relationships from the viewpoint of stakeholders and their organisations engaged in partnered and network interaction.
This book constitutes analysis of a collection of works published in international business and marketing journal papers, underpinning a review of the...
cena: 352,54

 
Business-to-business relaties

ISBN: 9786203509519 / Holenderski / Miękka / 348 str.

ISBN: 9786203509519/Holenderski/Miękka/348 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
cena: 352,54

 
Relazioni business-to-business

ISBN: 9786203509502 / Włoski / Miękka / 336 str.

ISBN: 9786203509502/Włoski/Miękka/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
cena: 352,54

 The Crisis of Food Brands: Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply Hingley, Martin K. 9780566088124
The Crisis of Food Brands: Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply

ISBN: 9780566088124 / Angielski / Twarda / 2009 / 382 str.

ISBN: 9780566088124/Angielski/Twarda/2009/382 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by technology, developments in manufacturing and supply, and a growing consumer engagement. The success of the agri-food industry and many of our household brand names will depend on how much you understand about these changes and the extent to which you can deliver secure and competitive products in the face of growing expectations about food safety and quality, as well as changing attitudes about the environment, human diet and nutrition, and animal welfare. The Crisis of Food Brands offers...
Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by technology, developments in manufacturing and supply, an...
cena: 702,94

 The Crisis of Food Brands: Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply Hingley, Martin K. 9781138381032
The Crisis of Food Brands: Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply

ISBN: 9781138381032 / Angielski / Miękka / 2018 / 382 str.

ISBN: 9781138381032/Angielski/Miękka/2018/382 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin K. Hingley
Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by technology, developments in manufacturing and supply, and a growing consumer engagement. The success of the agri-food industry and many of our household brand names will depend on how much you understand about these changes and the extent to which you can deliver secure and competitive products in the face of growing expectations about food safety and quality, as well as changing attitudes about the environment, human diet and nutrition, and animal welfare. The Crisis of Food Brands offers...
Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by technology, developments in manufacturing and supply, an...
cena: 237,50

 
Relacje miedzy przedsiebiorstwami

ISBN: 9786203509526 / Polski / Miękka / 336 str.

ISBN: 9786203509526/Polski/Miękka/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Hingley
cena: 352,54

 The New Cultures of Food: Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity Hingley, Martin K. 9780566088131
The New Cultures of Food: Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity

ISBN: 9780566088131 / Angielski / Twarda / 2009 / 344 str.

ISBN: 9780566088131/Angielski/Twarda/2009/344 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Food is an extraordinary expression of culture; the assortment of flavours, smells, colours and appearance match the diversity of the cultures from which they come and provide very visible evidence of the migration of populations and of the growing multiculturalism of many countries. Adam Lindgreen and Martin K. Hingley draw on research into European, Latin American and (Near and Far) Eastern markets to provide a comprehensive collection of original, cutting-edge research on the opportunities that the changing landscapes of ethnic, religious and cultural populations present for businesses and...
Food is an extraordinary expression of culture; the assortment of flavours, smells, colours and appearance match the diversity of the cultures from wh...
cena: 702,94

 The New Cultures of Food: Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity Martin K. Hingley Adam Lindgreen 9781032838069
The New Cultures of Food: Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity

ISBN: 9781032838069 / Angielski

ISBN: 9781032838069/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin K. Hingley; Adam Lindgreen
cena: 189,02

 A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues Adam Lindgreen Martin K. Hingley Robert J. Angell 9781032837185
A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues

ISBN: 9781032837185 / Angielski

ISBN: 9781032837185/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Adam Lindgreen; Martin K. Hingley; Robert J. Angell
cena: 169,63

 A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues Adam Lindgreen Martin K., Professor Hingley Robert J. Angell 9781472456052
A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues

ISBN: 9781472456052 / Angielski / Twarda / 2016 / 332 str.

ISBN: 9781472456052/Angielski/Twarda/2016/332 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Adam Lindgreen; Professor Martin K. Hingley; Robert J. Angell

This research anthology explores the concept of food production and supply, from farm gate to plate, bringing together contemporary thinking and research on local, national, and global issues from a stakeholder perspective. "

A Stakeholder Approach to Managing Food" includes a number of sections to represent these challenges, opportunities, conflicts, and cohesions affecting relevant stakeholder groups within food production and supply and their reaction to, engagement with, and co-creation of the food environment. For some, local, national, and global interests may seem at odds. We are...

This research anthology explores the concept of food production and supply, from farm gate to plate, bringing together contemporary thinking and re...

cena: 702,94


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia