• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marc Fetscherin » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Bones is Back - A Family Tradition for Halloween: A Halloween Book for Kids

ISBN: 9798340555229 / Angielski / Miękka / 2024 / 40 str.

ISBN: 9798340555229/Angielski/Miękka/2024/40 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 47,95

 CEO Branding: Theory and Practice Marc Fetscherin 9781138013728
CEO Branding: Theory and Practice

ISBN: 9781138013728 / Angielski / Miękka / 2015 / 302 str.

ISBN: 9781138013728/Angielski/Miękka/2015/302 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Marc Fetscherin

CEO Branding advances our understanding of the importance and impact that CEOs have on companies. In recent years, there has been a growing body of interdisciplinary literature on this powerful aspect of branding, and Fetscherin has invited a leading panel of international scholars and practitioners to contribute original chapters in their area of expertise.

The book introduces the concept of the CEO as a brand, and outlines the "4Ps" of this branding mix - the CEO (person), personality, prestige (reputation), and performance. It discusses the CEO branding process,...

CEO Branding advances our understanding of the importance and impact that CEOs have on companies. In recent years, there has been a growin...

cena: 277,42

 CEO Branding: Theory and Practice Marc Fetscherin 9781138013711
CEO Branding: Theory and Practice

ISBN: 9781138013711 / Angielski / Twarda / 2015 / 302 str.

ISBN: 9781138013711/Angielski/Twarda/2015/302 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Marc Fetscherin

CEO Branding advances our understanding of the importance and impact that CEOs have on companies. In recent years, there has been a growing body of interdisciplinary literature on this powerful aspect of branding, and Fetscherin has invited a leading panel of international scholars and practitioners to contribute original chapters in their area of expertise.

The book introduces the concept of the CEO as a brand, and outlines the "4Ps" of this branding mix - the CEO (person), personality, prestige (reputation), and performance. It discusses the CEO branding process,...

CEO Branding advances our understanding of the importance and impact that CEOs have on companies. In recent years, there has been a growin...

cena: 778,85

 Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice Marc Fetscherin Susan Fournier Michael Breazeale 9780415783033
Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice

ISBN: 9780415783033 / Angielski / Twarda / 2012 / 456 str.

ISBN: 9780415783033/Angielski/Twarda/2012/456 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Marc Fetscherin; Susan Fournier; Michael Breazeale
With contributions from an impressive array of scholars from around the world, this volume provides students and researchers with a useful launch pad for further research in consumer-brand relationships.
With contributions from an impressive array of scholars from around the world, this volume provides students and researchers with a useful launch pad ...
cena: 730,17


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia