wyszukanych pozycji: 8
![]() |
Attitudes à l'égard des mathématiques dans les écoles secondaires de Gweru au Zimbabwe
ISBN: 9786202931748 / Francuski / Miękka / 104 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Il s'agit d'un livre sur les attitudes et les phénomènes d'attitude. Il aborde ces questions d'une manière unique dans le contexte zimbabwéen, en comparaison avec des recherches similaires menées ailleurs dans le monde. Le livre présente une conceptualisation complète des phénomènes. Il présente des mesures de l'attitude des élèves de la classe de troisième à l'égard des mathématiques et des questions connexes dans les écoles secondaires urbaines du Zimbabwe, sur la base de variables telles que le sexe et le type d'école, dont on a constaté qu'elles influençaient les...
Il s'agit d'un livre sur les attitudes et les phénomènes d'attitude. Il aborde ces questions d'une manière unique dans le contexte zimbabwéen, en ...
|
cena:
169,92 zł |
![]() |
Postawy wobec matematyki w szkolach srednich w Gweru w Zimbabwe
ISBN: 9786202931793 / Polski / Miękka / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Einstellungen zur Mathematik an Gweru-Gymnasialschulen in Simbabwe
ISBN: 9786202931731 / Miękka / 104 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Dies ist ein Buch über Einstellungen und Einstellungsphänomene. Es nähert sich diesen Fragen auf einzigartige Weise aus einem simbabwischen Kontext im Vergleich zu ähnlichen Forschungen anderswo in der Welt. Das Buch stellt eine umfassende Konzeptualisierung der Phänomene dar. Es stellt Messungen der Einstellungen der Schülerinnen und Schüler der Klasse 3 zur Mathematik und zu verwandten Themen in städtischen Sekundarschulen in Simbabwe vor, die auf den Variablen Geschlecht und Schultyp basieren, wobei sich herausgestellt hat, dass diese Variablen die Einstellungen beeinflussen, die...
Dies ist ein Buch über Einstellungen und Einstellungsphänomene. Es nähert sich diesen Fragen auf einzigartige Weise aus einem simbabwischen Kontext...
|
cena:
169,92 zł |
![]() |
Atitudes em relação à Matemática nas Escolas Secundárias de Gweru no Zimbabué
ISBN: 9786202931762 / Portugalski / Miękka / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Attitudes Towards Mathematics In Gweru Secondary Schools In Zimbabwe
ISBN: 9783844317763 / Angielski / Miękka / 2011 / 108 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This is a book on attitudes and attitudinal phenomena. It approaches these issues in a unique way from a Zimbabwean context in comparison with similar researches elsewhere in the world. The book portrays a comprehensive conceptualisation of the phenomena. It presents measurements of form 3 pupils attitudes towards mathematics and related issues in urban secondary schools in Zimbabwe, based on the variables: gender and school type.These variables have been found to influence attitudes, which in turn affect performance. Armed with such knowledge, learners, instructors and even policy makers,...
This is a book on attitudes and attitudinal phenomena. It approaches these issues in a unique way from a Zimbabwean context in comparison with similar...
|
cena:
219,69 zł |
![]() |
Atteggiamenti verso la matematica nelle scuole secondarie di Gweru in Zimbabwe
ISBN: 9786202931779 / Włoski / Miękka / 100 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Houding ten opzichte van de wiskunde in Gweru Secundaire Scholen in Zimbabwe
ISBN: 9786202931786 / Holenderski / Miękka / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Donor Funded Education In Chipinge West Primary Schools In Zimbabwe.
ISBN: 9783845473758 / Angielski / Miękka / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The study pertained to the investigation of effects and challenges of donor funded education in Chipinge West primary schools. A survey research design was employed. Ten out of thirty-two schools were selected using disproportionate random sampling. The participants constituted 127 teachers, 5 donor agency workers, 210 donor funded pupils and the same number of guardians or parents of the donor funded children. A questionnaire was used for teachers while interviews were employed for donor agency workers, donor funded pupils and guardians or parents of the donor funded children. The collected...
The study pertained to the investigation of effects and challenges of donor funded education in Chipinge West primary schools. A survey research desig...
|
cena:
264,53 zł |