wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Consumer Happiness: Multiple Perspectives
ISBN: 9789813363731 / Angielski / Twarda / 2021 / 285 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Proceedings of the First International Conference on Intelligent Computing and Communication
ISBN: 9789811020346 / Angielski / Miękka / 2016 / 707 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The book covers a wide range of topics in Computer Science and Information Technology including swarm intelligence, artificial intelligence, evolutionary algorithms, and bio-inspired algorithms. It is a collection of papers presented at the First International Conference on Intelligent Computing and Communication (ICIC2) 2016. The prime areas of the conference are Intelligent Computing, Intelligent Communication, Bio-informatics, Geo-informatics, Algorithm, Graphics and Image Processing, Graph Labeling, Web Security, Privacy and e-Commerce, Computational Geometry, Service Orient... The book covers a wide range of topics in Computer Science and Information Technology including swarm intelligence, artificial intelligence, evolut... |
cena:
806,99 zł |
![]() |
Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer
ISBN: 9781032931258 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
97,70 zł |
![]() |
Bias in Human Behavior
ISBN: 9781622570409 / Angielski / Twarda / 2013 / 348 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
1344,08 zł |