wyszukanych pozycji: 12
![]() |
Lezioni di segmentazione del mercato, gestione del marchio e comportamento del consumatore
ISBN: 9786208637675 / Włoski / Miękka / 2025 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
159,25 zł |
![]() |
Lições de Segmentação de Mercado, Gestão de Marcas e Comportamento do Consumidor
ISBN: 9786208637699 / Portugalski / Miękka / 2025 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
159,25 zł |
![]() |
Lekcje segmentacji rynku, zarzadzania marka i zachowan konsumenckich
ISBN: 9786208637682 / Polski / Miękka / 2025 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
159,25 zł |
![]() |
Leçons sur la segmentation du marché, la gestion des marques et le comportement des consommateurs
ISBN: 9786208637668 / Francuski / Miękka / 2025 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Ce livre s'adresse aux étudiants de la faculté de gestion spécialisés dans le domaine de la gestion du marketing. La gestion du marketing est l'un des cours qui ont attiré des étudiants de différents domaines. Un certain nombre d'étudiants reconnaissent que le domaine de la gestion du marketing est l'un des cours les plus intéressants qui maintiennent le corps enseignant et les étudiants en éveil. Ce livre tente de discuter de certains des sujets importants et fondamentaux de la gestion du marketing - le comportement du consommateur, la segmentation du marché et la gestion de la...
Ce livre s'adresse aux étudiants de la faculté de gestion spécialisés dans le domaine de la gestion du marketing. La gestion du marketing est l'un...
|
cena:
159,25 zł |
![]() |
Issledowanie wzaimoswqzi mezhdu wariantami produkcii i loql'nost'ü k brendu
ISBN: 9786208405687 / Rosyjski / Miękka / 56 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
178,89 zł |
![]() |
Lektionen in Marktsegmentierung, Markenmanagement und Verbraucherverhalten
ISBN: 9786208637644 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 56 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Das Buch wurde für die Studierenden der Managementfakultät geschrieben, die sich auf den Bereich Marketingmanagement spezialisiert haben. Marketing-Management ist einer der Kurse, die Studierende aus verschiedenen Fachbereichen anziehen. Viele Studierende betrachten den Bereich Marketing-Management als einen der interessantesten Kurse, der die Fakultät und die Studierenden auf Trab hält. Das vorliegende Buch versucht, einige der wichtigen und grundlegenden Themen des Marketing-Managements zu erörtern - Verbraucherverhalten, Marktsegmentierung und Markenführung. Es wird den Studierenden...
Das Buch wurde für die Studierenden der Managementfakultät geschrieben, die sich auf den Bereich Marketingmanagement spezialisiert haben. Marketing-...
|
cena:
159,25 zł |
![]() |
Untersuchung der Beziehung zwischen Produktvarianten und Markentreue
ISBN: 9786208405632 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
176,47 zł |
![]() |
Explorar a rela??o entre as variantes do produto e a lealdade ? marca
ISBN: 9786208405670 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
176,47 zł |
![]() |
Lessons in Market Segmentation, Brand Management and Consumer Behavior
ISBN: 9783659901973 / Angielski / Miękka / 2016 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
160,95 zł |
![]() |
Esplorazione della relazione tra varianti di prodotto e fedelt? alla marca
ISBN: 9786208405663 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
176,47 zł |
![]() |
Exploring relationship between product variants and brand loyalty
ISBN: 9783659870675 / Angielski / Miękka / 2016 / 76 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
178,89 zł |
![]() |
Exploration de la relation entre les variantes de produits et la fid?lit? ? la marque
ISBN: 9786208405656 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
176,47 zł |