• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mahendra Ingole » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 13

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Analytical study of e-learning in the context of higher education Mahendra Ingole 9786206145097
Analytical study of e-learning in the context of higher education

ISBN: 9786206145097 / Angielski

ISBN: 9786206145097/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahendra Ingole
cena: 410,11

 Benchmarking w marketingu Qureshi, Mahek Iram, Ingole, Mahendra, Rai, Aditya 9783639825732
Benchmarking w marketingu

ISBN: 9783639825732 / Polski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9783639825732/Polski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
cena: 195,91

 L'analyse comparative dans le domaine du marketing Qureshi, Mahek Iram, Ingole, Mahendra, Rai, Aditya 9783639825664
L'analyse comparative dans le domaine du marketing

ISBN: 9783639825664 / Francuski / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9783639825664/Francuski/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
Le livre "Benchmarking in Marketing" explore la manière dont les entreprises peuvent mesurer et améliorer leurs performances marketing en comparant leurs stratégies, leurs processus et leurs mesures à celles des leaders du secteur. Il couvre les différents types de benchmarking, y compris le benchmarking interne, concurrentiel, fonctionnel, stratégique, de processus et numérique. L'ouvrage présente un processus structuré de benchmarking, depuis l'identification des domaines clés et la sélection des partenaires jusqu'à la collecte, l'analyse et la mise en oeuvre des données. Les...
Le livre "Benchmarking in Marketing" explore la manière dont les entreprises peuvent mesurer et améliorer leurs performances marketing en comparant ...
cena: 195,91

 Benchmarking in Marketing Qureshi, Mahek Iram, Ingole, Mahendra, Rai, Aditya 9786208435653
Benchmarking in Marketing

ISBN: 9786208435653 / Angielski / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786208435653/Angielski/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
The book "Benchmarking in Marketing" explores how businesses can measure and improve their marketing performance by comparing strategies, processes, and metrics against industry leaders. It covers various types of benchmarking, including internal, competitive, functional, strategic, process, and digital benchmarking. The book outlines a structured benchmarking process, from identifying key areas and selecting partners to data collection, analysis, and implementation. Key marketing performance metrics such as customer satisfaction, market share, brand awareness, digital marketing performance,...
The book "Benchmarking in Marketing" explores how businesses can measure and improve their marketing performance by comparing strategies, processes, a...
cena: 195,91

 Il benchmarking nel marketing Qureshi, Mahek Iram, Ingole, Mahendra, Rai, Aditya 9783639826371
Il benchmarking nel marketing

ISBN: 9783639826371 / Włoski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9783639826371/Włoski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
cena: 195,91

 Benchmarking im Marketing Qureshi, Mahek Iram, Ingole, Mahendra, Rai, Aditya 9783639825602
Benchmarking im Marketing

ISBN: 9783639825602 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9783639825602/Niemiecki/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
Das Buch "Benchmarking im Marketing" untersucht, wie Unternehmen ihre Marketingleistung messen und verbessern können, indem sie Strategien, Prozesse und Messgrößen mit denen der Branchenführer vergleichen. Es behandelt verschiedene Arten des Benchmarking, darunter internes, wettbewerbsorientiertes, funktionales, strategisches, prozessorientiertes und digitales Benchmarking. Das Buch skizziert einen strukturierten Benchmarking-Prozess, von der Identifizierung von Schlüsselbereichen und der Auswahl von Partnern bis hin zur Datenerfassung, Analyse und Implementierung. Wichtige...
Das Buch "Benchmarking im Marketing" untersucht, wie Unternehmen ihre Marketingleistung messen und verbessern können, indem sie Strategien, Prozesse ...
cena: 195,91

 Le rôle des technologies de l'information dans l'orientation professionnelle des étudiants Agre, Pankaj, Ingole, Mahendra, Iram Qureshi, Mahek 9786208778880
Le rôle des technologies de l'information dans l'orientation professionnelle des étudiants

ISBN: 9786208778880 / Francuski / Miękka / 2025 / 288 str.

ISBN: 9786208778880/Francuski/Miękka/2025/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
Le rôle des technologies de l'information dans l'orientation des carrières des étudiantsLes technologies de l'information (TI) jouent un rôle transformateur dans l'orientation des carrières des étudiants en leur donnant accès à de vastes ressources éducatives, en favorisant des environnements d'apprentissage innovants et en les dotant de compétences techniques essentielles. Les technologies de l'information facilitent l'apprentissage personnalisé grâce à des cours en ligne, des classes virtuelles et des outils interactifs, permettant aux étudiants d'acquérir une expertise dans...
Le rôle des technologies de l'information dans l'orientation des carrières des étudiantsLes technologies de l'information (TI) jouent un rôle tran...
cena: 410,11

 Rola technologii informatycznych w ksztaltowaniu kariery studentów Agre, Pankaj, Ingole, Mahendra, Iram Qureshi, Mahek 9786208778903
Rola technologii informatycznych w ksztaltowaniu kariery studentów

ISBN: 9786208778903 / Polski / Miękka / 2025 / 276 str.

ISBN: 9786208778903/Polski/Miękka/2025/276 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
cena: 410,11

 O papel das tecnologias da informação na formação das carreiras dos estudantes Agre, Pankaj, Ingole, Mahendra, Iram Qureshi, Mahek 9786208778910
O papel das tecnologias da informação na formação das carreiras dos estudantes

ISBN: 9786208778910 / Portugalski / Miękka / 2025 / 276 str.

ISBN: 9786208778910/Portugalski/Miękka/2025/276 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
cena: 410,11

 Die Rolle der Informationstechnologie bei der Gestaltung der Karriere von Studenten Agre, Pankaj, Ingole, Mahendra, Iram Qureshi, Mahek 9786208778774
Die Rolle der Informationstechnologie bei der Gestaltung der Karriere von Studenten

ISBN: 9786208778774 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 280 str.

ISBN: 9786208778774/Niemiecki/Miękka/2025/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
Die Rolle der Informationstechnologie bei der Gestaltung der Karrieren von StudentenDie Informationstechnologie (IT) spielt eine entscheidende Rolle bei der Gestaltung der beruflichen Laufbahn von Studenten, indem sie den Zugang zu umfangreichen Bildungsressourcen ermöglicht, innovative Lernumgebungen fördert und Studenten mit wichtigen technischen Fähigkeiten ausstattet. Die IT erleichtert das personalisierte Lernen durch Online-Kurse, virtuelle Klassenzimmer und interaktive Tools, die es den Studierenden ermöglichen, Fachwissen in den von ihnen gewählten Bereichen zu entwickeln. Sie...
Die Rolle der Informationstechnologie bei der Gestaltung der Karrieren von StudentenDie Informationstechnologie (IT) spielt eine entscheidende Rolle b...
cena: 410,11

 Il ruolo della tecnologia dell'informazione nella formazione delle carriere degli studenti Agre, Pankaj, Ingole, Mahendra, Iram Qureshi, Mahek 9786208778897
Il ruolo della tecnologia dell'informazione nella formazione delle carriere degli studenti

ISBN: 9786208778897 / Włoski / Miękka / 2025 / 268 str.

ISBN: 9786208778897/Włoski/Miękka/2025/268 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
cena: 410,11

 The Role of Information Technology in Shaping the Careers of Students Pankaj Agre Mahendra Ingole Mahek Ira 9786208426866
The Role of Information Technology in Shaping the Careers of Students

ISBN: 9786208426866 / Angielski

ISBN: 9786208426866/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Pankaj Agre; Mahendra Ingole; Mahek Iram Qureshi
cena: 410,11

 Benchmarking em Marketing Mahek Iram Qureshi Mahendra Ingole Aditya Rai 9783639825909
Benchmarking em Marketing

ISBN: 9783639825909 / Portugalski

ISBN: 9783639825909/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Mahek Iram Qureshi; Mahendra Ingole; Aditya Rai
cena: 212,86


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia