• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Luiz Felipe de Araujo Costa » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Jakosc uslug w lancuchu dostaw de Araujo Costa, Luiz Felipe, Lira Pinto Jr, José Roberto, de Farias, Rafhael Lage 9786209239236
Jakosc uslug w lancuchu dostaw

ISBN: 9786209239236 / Polski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786209239236/Polski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
cena: 246,14 zł

 Service Quality in the Supply Chain de Araujo Costa, Luiz Felipe, Lira Pinto Jr, José Roberto, de Farias, Rafhael Lage 9786209200847
Service Quality in the Supply Chain

ISBN: 9786209200847 / Angielski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786209200847/Angielski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
The main objective of this study was to measure the level of service quality offered by suppliers that make up the supply chain of the motorcycle sector in the Manaus Industrial Hub, investigating whether the service quality offered by certified suppliers is superior to that of non-certified suppliers. The service sector has been growing every year and occupying a prominent position in the economies of all developed countries. However, in order to satisfy service customers, companies need to generate a value package that guarantees customer satisfaction, which means that the service must be...
The main objective of this study was to measure the level of service quality offered by suppliers that make up the supply chain of the motorcycle sect...
cena: 246,14 zł

 Servicequalität in der Lieferkette de Araujo Costa, Luiz Felipe, Lira Pinto Jr, José Roberto, de Farias, Rafhael Lage 9786209241796
Servicequalität in der Lieferkette

ISBN: 9786209241796 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209241796/Niemiecki/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
Das Hauptziel dieser Studie war es, die Servicequalität der Lieferanten zu messen, die Teil der Lieferkette der Motorradindustrie im Industriezentrum Manaus sind, und zu untersuchen, ob die Servicequalität zertifizierter Lieferanten höher ist als die von nicht zertifizierten Lieferanten. Der Dienstleistungssektor wächst von Jahr zu Jahr und nimmt in der Wirtschaft aller Industrieländer eine herausragende Stellung ein. Um Dienstleistungskunden zufrieden zu stellen, müssen Unternehmen jedoch ein Wertpaket schnüren, das die Zufriedenheit der Kunden gewährleistet, was bedeutet, dass die...
Das Hauptziel dieser Studie war es, die Servicequalität der Lieferanten zu messen, die Teil der Lieferkette der Motorradindustrie im Industriezentrum...
cena: 246,14 zł

 Qualité du service dans la chaîne d'approvisionnement de Araujo Costa, Luiz Felipe, Lira Pinto Jr, José Roberto, de Farias, Rafhael Lage 9786209244353
Qualité du service dans la chaîne d'approvisionnement

ISBN: 9786209244353 / Francuski / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786209244353/Francuski/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
Cette étude avait pour objectif principal de mesurer le niveau de qualité du service offert par les fournisseurs qui composent la chaîne d'approvisionnement du secteur des motos du pôle industriel de Manaus, en cherchant à déterminer si la qualité du service offert par les fournisseurs certifiés est supérieure à celle des fournisseurs non certifiés. Le secteur des services connaît une croissance annuelle et occupe une place prépondérante dans l'économie de tous les pays développés. Cependant, pour satisfaire les clients des services, les entreprises doivent générer une...
Cette étude avait pour objectif principal de mesurer le niveau de qualité du service offert par les fournisseurs qui composent la chaîne d'approvis...
cena: 246,14 zł

 Qualidade do Serviço na Cadeia de Abastecimento : Pólo Industrial de Motocicletas de Manaus de Araujo Costa, Luiz Felipe; Lira Pinto Jr, José Roberto; de Farias, Rafhael Lage 9783330726628
Qualidade do Serviço na Cadeia de Abastecimento : Pólo Industrial de Motocicletas de Manaus

ISBN: 9783330726628 / Portugalski / Miękka / 2016 / 96 str.

ISBN: 9783330726628/Portugalski/Miękka/2016/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
cena: 246,14 zł

 Qualità del servizio nella catena di approvvigionamento de Araujo Costa, Luiz Felipe, Lira Pinto Jr, José Roberto, de Farias, Rafhael Lage 9786209249471
Qualità del servizio nella catena di approvvigionamento

ISBN: 9786209249471 / Włoski / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786209249471/Włoski/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Luiz Felipe de Araujo Costa; José Roberto Lira Pinto Jr; Rafhael Lage de Farias
cena: 246,14 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia