wyszukanych pozycji: 10
![]() |
Investigación formativa como estrategia de formación
ISBN: 9786139402281 / Hiszpański / Miękka / 2024 / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
308,91 |
![]() |
Análisis de la implementación de la innovación en las microempresas
ISBN: 9786202811088 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
178,89 |
![]() |
INFUSÃO A NOVA FORMA DE BEBER CAFÉ
ISBN: 9786202323734 / Portugalski / Miękka / 2025 / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
273,04 |
![]() |
AUFGUSS DIE NEUE ART, KAFFEE ZU TRINKEN
ISBN: 9786202323680 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Da Kolumbien für die Produktion von sehr gutem Kaffee bekannt ist, besteht die Notwendigkeit, diese Situation zu nutzen und sich mit der kolumbianischen Kaffeeindustrie auseinanderzusetzen, um auf innovative Weise verschiedene Produkte für Kaffeekonsumenten zu entwickeln. Allerdings müssen sich die Unternehmen den neuen Herausforderungen des Marktes stellen, um entsprechend vorankommen zu können, denn wenn sie keine Innovationsprozesse einführen, laufen sie Gefahr, innerhalb des Unternehmenssektors an Wettbewerbsfähigkeit zu verlieren. Vor diesem Hintergrund wird diese Untersuchung in...
Da Kolumbien für die Produktion von sehr gutem Kaffee bekannt ist, besteht die Notwendigkeit, diese Situation zu nutzen und sich mit der kolumbianisc...
|
cena:
273,04 |
![]() |
INFUSIONE, IL NUOVO MODO DI BERE IL CAFFÈ
ISBN: 9786202323710 / Włoski / Miękka / 2025 / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
273,04 |
![]() |
INFUSION LA NOUVELLE FAÇON DE BOIRE DU CAFÉ
ISBN: 9786202323703 / Francuski / Miękka / 2025 / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) La Colombie étant réputée pour produire un très bon café, il apparaît nécessaire de tirer parti de cette situation et de se plonger dans le contexte de l'industrie colombienne du café, afin de créer de manière innovante divers produits destinés aux consommateurs de café. Cependant, les organisations doivent faire face aux nouveaux défis du marché, où elles peuvent progresser en conséquence, car si elles ne mettent pas en oeuvre des processus d'innovation, elles risquent de perdre leur compétitivité dans le secteur entrepreneurial. Dans cette optique, cette recherche sera...
La Colombie étant réputée pour produire un très bon café, il apparaît nécessaire de tirer parti de cette situation et de se plonger dans le con...
|
cena:
273,04 |
![]() |
INFUSIÓN LA NUEVA FORMA DE TOMAR CAFÉ
ISBN: 9786139437702 / Hiszpański / Miękka / 2025 / 100 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
273,04 |
![]() |
NAPAR - NOWY SPOSÓB PICIA KAWY
ISBN: 9786202323727 / Polski / Miękka / 2025 / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
273,04 |
![]() |
INFUSION THE NEW WAY TO DRINK COFFEE
ISBN: 9786202323697 / Angielski / Miękka / 2025 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Given that Colombia is renowned for producing excellent coffee, there is a need to capitalize on this situation and delve into the context of the Colombian coffee industry in order to innovatively create various products aimed at coffee consumers. However, organizations must face new market challenges, where they can advance accordingly, because if they do not implement innovation processes, they may run the risk of losing competitiveness within the business sector. In view of this, this research will be carried out in collaboration with various experts in the field, starting with an...
Given that Colombia is renowned for producing excellent coffee, there is a need to capitalize on this situation and delve into the context of the Colo...
|
cena:
273,04 |
![]() |
Gestión de Marca Personal por Medio de Redes Sociales : Branding Corporativo vs Branding Personal
ISBN: 9786200024800 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
178,89 |