wyszukanych pozycji: 10
![]() |
Web 2.0 and Higher Education
ISBN: 9783659683466 / Angielski / Miękka / 2015 / 388 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The emergence of Web 2.0 tools made the creation of online contents much easier. This evolving concept emphasizes the fact that the user can now easily participate in the delivery of Web contents. The work presents two empirical studies within the higher education context. The first study aims to understand faculty's perceived usefulness of Web 2.0 tools for teaching practices. It gathers the opinions of 681 teachers from 11 institutions. The integrative models generated revealed that attitudes and self-efficacy were found positive predictors of faculty's intentions to use, and actual using...
The emergence of Web 2.0 tools made the creation of online contents much easier. This evolving concept emphasizes the fact that the user can now easil...
|
cena:
246,14 zł |
![]() |
A virtual environment to share knowledge
ISBN: 9783639129861 / Angielski / Miękka / 2009 / 376 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Many developments were introduced for presenting
information using digital visualisation techniques, including 3D interactive visualisations and virtual environments. Additionally, the way a group of people shares information about the meanings of concepts can be considered as an important issue for knowledge sharing. However, visualisation potential for representing and exploring knowledge has not yet been totally explored. This work proposes a general structure for knowledge sharing to represent knowledge that allows a group of users to share concept meanings and their relations, and to... Many developments were introduced for presenting
information using digital visualisation techniques, including 3D interactive visualisations a... |
cena:
354,20 zł |
![]() |
Web 2.0 a szkolnictwo wyzsze
ISBN: 9786202453769 / Polski / Miękka / 2025 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 zł |
![]() |
Web 2.0 et enseignement supérieur
ISBN: 9786202453783 / Francuski / Miękka / 2025 / 328 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) L'émergence des outils Web 2.0 a considérablement facilité la création de contenus en ligne. Ce concept en pleine évolution met l'accent sur le fait que l'utilisateur peut désormais participer facilement à la diffusion de contenus Web. Ce travail présente deux études empiriques dans le contexte de l'enseignement supérieur. La première étude vise à comprendre l'utilité perçue par les enseignants des outils Web 2.0 pour leurs pratiques pédagogiques. Elle recueille les opinions de 681 enseignants issus de 11 établissements. Les modèles intégratifs générés ont révélé que...
L'émergence des outils Web 2.0 a considérablement facilité la création de contenus en ligne. Ce concept en pleine évolution met l'accent sur le f...
|
cena:
246,14 zł |
![]() |
Web 2.0 e istruzione superiore
ISBN: 9786202453806 / Włoski / Miękka / 2025 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 zł |
![]() |
Web 2.0 e Ensino Superior
ISBN: 9786202453813 / Portugalski / Miękka / 2025 / 316 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 zł |
![]() |
Web 2.0 und Hochschulbildung
ISBN: 9786202453776 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 336 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Das Aufkommen von Web 2.0-Tools hat die Erstellung von Online-Inhalten erheblich vereinfacht. Dieses sich weiterentwickelnde Konzept betont die Tatsache, dass der Nutzer nun problemlos an der Bereitstellung von Webinhalten teilnehmen kann. Die Arbeit präsentiert zwei empirische Studien im Kontext der Hochschulbildung. Die erste Studie zielt darauf ab, die von den Lehrkräften wahrgenommene Nützlichkeit von Web 2.0-Tools für die Lehrpraxis zu verstehen. Sie sammelt die Meinungen von 681 Lehrkräften aus 11 Einrichtungen. Die erstellten integrativen Modelle zeigten, dass Einstellungen und...
Das Aufkommen von Web 2.0-Tools hat die Erstellung von Online-Inhalten erheblich vereinfacht. Dieses sich weiterentwickelnde Konzept betont die Tatsac...
|
cena:
246,14 zł |
![]() |
O Ensino Superior em Moçambique na Era Digital
ISBN: 9786139806638 / Portugalski / Miękka / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
380,65 zł |
![]() |
Educational model ML-SAI : Mobile learning and flipped classroom
ISBN: 9786200565273 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 zł |
![]() |
Sala de Aula Invertida utilizando Mobile Learning
ISBN: 9786139647569 / Portugalski / Miękka / 2018 / 108 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
196,82 zł |