• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Lucy Kung » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Innovators in Digital News Lucy Kung 9781784534165
Innovators in Digital News

ISBN: 9781784534165 / Angielski / Miękka / 2015 / 144 str.

ISBN: 9781784534165/Angielski/Miękka/2015/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung
News organizations are struggling with technology transitions and fearful for their future. Yet some are succeeding.
Why are organizations such as Vice and BuzzFeed investing in journalism and why are pedigree journalists joining them?
Why are news organizations making journalists redundant but recruiting technologists?
Why does everyone seem to be embracing native advertising?
Why are some news organizations more innovative than others?
Drawing on extensive first-hand research, Innovators in Digital News explains how different international media...
News organizations are struggling with technology transitions and fearful for their future. Yet some are succeeding.
Why are organizations such a...
cena: 97,70 zł

 Strategic Management in the Media: Theory to Practice Lucy Kung 9781529773699
Strategic Management in the Media: Theory to Practice

ISBN: 9781529773699 / Angielski / Miękka / 2023

ISBN: 9781529773699/Angielski/Miękka/2023

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung
cena: 205,23 zł

 Strategic Management in the Media Lucy Kung 9781529773705
Strategic Management in the Media

ISBN: 9781529773705 / Angielski / Twarda / 2023

ISBN: 9781529773705/Angielski/Twarda/2023

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung
cena: 625,63 zł

 Inside the BBC and CNN: Managing Media Organisations Küng-Shankleman, Lucy 9780415213219
Inside the BBC and CNN: Managing Media Organisations

ISBN: 9780415213219 / Angielski / Twarda / 2000 / 256 str.

ISBN: 9780415213219/Angielski/Twarda/2000/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung-Shankleman
Inside the BBC and CNN provides a unique insight into two of the world's best-known media organisations, during a period of great change and new challenges. The BBC and CNN have very different histories, remits and identities, but both must now compete to provide news in a media environment being reshaped by increasing competition, globalisation, digitisation and convergence. In addition they face increasing pressures of criticism focussed on the struggle for ratings and the perceived "dumbing down" of programming.
Drawing on intensive research carried out among senior managers in...
Inside the BBC and CNN provides a unique insight into two of the world's best-known media organisations, during a period of great change and ...
cena: 708,73 zł

 Inside the BBC and CNN: Managing Media Organisations Küng-Shankleman, Lucy 9780415213226
Inside the BBC and CNN: Managing Media Organisations

ISBN: 9780415213226 / Angielski / Miękka / 2000 / 256 str.

ISBN: 9780415213226/Angielski/Miękka/2000/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung-Shankleman
This volume provides an inside account of the BBC and CNN, two of the world's best-known media organizations, during a period of great change and new challenges. The BBC and CNN compete to provide news in an increasingly competitive global media environment, but each has a very different history, remit, and identity. This book explores the beliefs and attitudes that shape management priorities and broadcasting policy. More controversially, it examines how each organization's cultural beliefs - about broadcasting's fundamental purpose and the nature of competition - have laid the foundations...
This volume provides an inside account of the BBC and CNN, two of the world's best-known media organizations, during a period of great change and new ...
cena: 190,58 zł

 The Internet and the Mass Media Lucy Kung-Shankleman Robert G. Picard Ruth Towse 9781412947350
The Internet and the Mass Media

ISBN: 9781412947350 / Angielski / Miękka / 2008 / 200 str.

ISBN: 9781412947350/Angielski/Miękka/2008/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung-Shankleman; Robert G. Picard; Ruth Towse
This book offers a comprehensive analysis of the impact of the Internet on media and mediated content industries. It explores and discusses the changes this emergent communications platform is engendering for the media and content industries and the implications of those changes. Its contents are drawn from the findings of a five-year EU sponsored research initiative, the 'Cost A20 Programme on the Impact of the Internet on the Mass Media'. Its authors include Europe's leading scholars in the field.

The book's standpoint is simultaneously multi-lens, interdisciplinary, and...

This book offers a comprehensive analysis of the impact of the Internet on media and mediated content industries. It explores and discusses the change...
cena: 273,71 zł

 The Internet and the Mass Media Lucy Kung-Shankleman Robert G. Picard Ruth Towse 9781412947343
The Internet and the Mass Media

ISBN: 9781412947343 / Angielski / Twarda / 2008 / 200 str.

ISBN: 9781412947343/Angielski/Twarda/2008/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lucy Kung-Shankleman; Robert G. Picard; Ruth Towse
This book offers a comprehensive analysis of the impact of the Internet on media and mediated content industries. It explores and discusses the changes this emergent communications platform is engendering for the media and content industries and the implications of those changes. Its contents are drawn from the findings of a five-year EU sponsored research initiative, the 'Cost A20 Programme on the Impact of the Internet on the Mass Media'. Its authors include Europe's leading scholars in the field.

The book's standpoint is simultaneously multi-lens, interdisciplinary, and...

This book offers a comprehensive analysis of the impact of the Internet on media and mediated content industries. It explores and discusses the change...
cena: 762,49 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia