wyszukanych pozycji: 17
![]() |
Business for Sustainability, Volume II: Contextual Evolution and Elucidation
ISBN: 9783031373640 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
685,93 zł |
![]() |
Non-Profit Organisations, Volume II: Economy, Industries and Context
ISBN: 9783031625299 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Business in Uncertainty: Evolution, Transformation and Adaptation Across Disciplines and Typologies
ISBN: 9783031655869 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Business in a Turbulent Era, Volume I: Organisations, Industries and Markets
ISBN: 9783031897979 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Business Advancement Through Technology Volume I: Markets and Marketing in Transition
ISBN: 9783031077715 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Non-Profit Organisations, Volume I: Strategic, Managerial and Marketing Advancements
ISBN: 9783031623981 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Non-Profit Organisations, Volume IV: Structures, Models and Technology
ISBN: 9783031625374 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Business for Sustainability, Volume I: Strategic Avenues and Managerial Approaches
ISBN: 9783031373633 / Angielski / Miękka / 2025 / 277 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Part of a two-volume work, this book explores how businesses shape, and are shaped by, sustainability forces and phenomena. These evolutionary transformations have driven scholars, practitioners and decision makers to pay increased attention to sustainability as an integral part of business development. Consequently, and congruently, companies, organisations and governments are modifying their philosophy, processes, activities, and communications, at both the micro- and macro-foundational levels, to comply and adapt to the new realities. Reflecting the purpose of the series, both volumes...
Part of a two-volume work, this book explores how businesses shape, and are shaped by, sustainability forces and phenomena. These evolutionary transfo...
|
cena:
685,93 zł |
![]() |
Business Advancement Through Technology Volume II: The Changing Landscape of Industry and Employment
ISBN: 9783031077678 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
The Evolution of Luxury Brands, Volume II: Society, Technology, and Context
ISBN: 9783031966798 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Business Digital Transformation: Selected Cases from Industry Leaders
ISBN: 9783031336645 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Non-Profit Organisations, Volume III: Society, Sustainability and Accountability
ISBN: 9783031625336 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Business Digital Transformation: Selected Cases from Industry Leaders
ISBN: 9783031336676 / Angielski / Miękka / 2025 / 211 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Digital transformation involves the union of technological change and innovative technologies and is about constant innovation, evolution and acceleration. While it is true that technology is an enabler of digital transformation, transformation often involves people, process, and technology. This collected volume addresses organizational challenges and pitfalls experienced during the implementation of, and experimentation with, digital transformation. The collection reveals examples, experiences, and best practices in the business sector where the grounds of digital transformation were...
Digital transformation involves the union of technological change and innovative technologies and is about constant innovation, evolution and accelera...
|
cena:
645,58 zł |
![]() |
Business in a Turbulent Era, Volume II: Technology, Society, and Policy
ISBN: 9783031898051 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
726,29 zł |
![]() |
The Evolution of Luxury Brands, Volume I: Industries and Markets
ISBN: 9783031966750 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II: Marketing Advancements and Value Creation
ISBN: 9783031924088 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |
![]() |
Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume I: Strategies for Resilience and Adaptation
ISBN: 9783031924040 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
645,58 zł |