• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Laurence Minsky » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Audio Branding: Using Sound to Build Your Brand Minsky, Laurence 9780749478575
Audio Branding: Using Sound to Build Your Brand

ISBN: 9780749478575 / Angielski / Miękka / 2017 / 232 str.

ISBN: 9780749478575/Angielski/Miękka/2017/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Laurence Minsky; Colleen Fahey

Audio Branding is a concise, practical guide on the influential world of audio branding - what it is, why it's important, and how it can be used to enhance a brand. Consider the familiar tune of a branded ringtone, the bubbly sounds of Skype, and even the chosen sound bite for a branded car unlocking as the driver presses the key. How do these choices tie into a wider brand identity? Which emotions do they spark, and most importantly, how do these choices enhance brand association with the consumer?

Audio Branding delivers fascinating insights into this...

Audio Branding is a concise, practical guide on the influential world of audio branding - what it is, why it's important, and how it ...

cena: 169,73 zł

 Advertising Under One Hour: Everything You Need to Know Laurence Minsky 9781725993242
Advertising Under One Hour: Everything You Need to Know

ISBN: 9781725993242 / Angielski / Miękka / 2018 / 104 str.

ISBN: 9781725993242/Angielski/Miękka/2018/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Laurence Minsky
cena: 40,43 zł

 Global Brand Management: A Guide to Developing, Building & Managing an International Brand Laurence Minsky Ilan Geva 9781789660401
Global Brand Management: A Guide to Developing, Building & Managing an International Brand

ISBN: 9781789660401 / Angielski / Twarda / 2019 / 328 str.

ISBN: 9781789660401/Angielski/Twarda/2019/328 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Laurence Minsky; Ilan Geva
cena: 770,40 zł

 The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action William Rosen Laurence Minsky 9781442257047
The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action

ISBN: 9781442257047 / Angielski / Twarda / 2016 / 222 str.

ISBN: 9781442257047/Angielski/Twarda/2016/222 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
William Rosen; Laurence Minsky
How can marketers navigate the growing array of marketing specialties, multiplying media options and data sources, and increasing content saturation to improve effectiveness and return on investment? How can they provide consumers with seamless experiences of value across channels that overcome behavioral barriers and actually deliver results? In The Activation Imperative, William Rosen and Laurence Minsky provide a straightforward guide for marketers to move beyond building brands to activating them--from simply projecting what a brand is to optimizing what it does--to move people closer to...
How can marketers navigate the growing array of marketing specialties, multiplying media options and data sources, and increasing content saturation t...
cena: 210,18 zł

 Global Brand Management: A Guide to Developing, Building & Managing an International Brand Laurence Minsky Ilan Geva 9780749483609
Global Brand Management: A Guide to Developing, Building & Managing an International Brand

ISBN: 9780749483609 / Angielski / Miękka / 2019 / 328 str.

ISBN: 9780749483609/Angielski/Miękka/2019/328 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Laurence Minsky; Ilan Geva
Hone your understanding of international brand management with this textbook, showcasing why it's critical for all brands to develop elasticity and adapt to different territories, audiences and contexts.
Hone your understanding of international brand management with this textbook, showcasing why it's critical for all brands to develop elasticity and ad...
cena: 241,76 zł

 The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action William Rosen Laurence Minsky Rory Sutherland 9781538114667
The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action

ISBN: 9781538114667 / Angielski / Miękka / 2018 / 222 str.

ISBN: 9781538114667/Angielski/Miękka/2018/222 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
William Rosen; Laurence Minsky; Rory Sutherland
In this actionable roadmap to improved marketing ROI, Rosen and Minsky show how businesses--from Fortune 500s to local entrepreneurs--can manage today's complex and fragmented marketing landscape, respond to consumers' new tech-enabled paths-to-purchase, and overcome behavioral barriers to more effectively and efficiently build brands and business.
In this actionable roadmap to improved marketing ROI, Rosen and Minsky show how businesses--from Fortune 500s to local entrepreneurs--can manage today...
cena: 122,20 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia