wyszukanych pozycji: 5
![]() |
Der Tod des Henkers
ISBN: 9783839227008 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 416 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
80,51 |
![]() |
Active Price Management
ISBN: 9783031420481 / Angielski / Twarda / 2023 / 108 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
160,99 |
![]() |
To Gaul, to Greece and into Noah's Ark: Essays in Honour of Kevin J. Cathcart on the Occasion of His Eightieth Birthday
ISBN: 9780198852674 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This collection of fifteen essays on biblical and ancient Near Eastern texts, language, and culture is dedicated to Professor Kevin James Cathcart, Professor Emeritus of Near Eastern Languages, University College Dublin, on the occasion of his 80th birthday in gratitude for his extraordinary generosity as a teacher. Contributions to the volume come from his former students in Dublin and Oxford and share an approach focused on philology and close reading that reflects Professor Cathcart's own philological focus and wide-ranging interests in the fields of biblical studies, Semitic philology,...
This collection of fifteen essays on biblical and ancient Near Eastern texts, language, and culture is dedicated to Professor Kevin James Cathcart, Pr...
|
cena:
120,89 |
![]() |
Aktives Preismanagement
ISBN: 9783658422875 / Niemiecki / Miękka / 2023 Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, aus dem «Stiefkind» im Marketing, dem Pricing, jenes Marketinginstrument zu entwickeln, das den Gewinn des Unternehmens am nachhaltigsten positiv beeinflusst. Jegliches Marketing schlägt sich letztlich im Preis nieder, weil der Preis die Gegenleistung des Abnehmers für die anderen drei wertstiftenden Marketinginstrumente ist: das Produkt (funktionaler Wert), die Kommunikation (emotionaler Wert) und die Distribution (Verfügbarkeit). Die Autoren stellen die wichtigsten Rahmenbedingungen und Grundprinzipien eines aktiven Preismanagements vor....
Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, aus dem «Stiefkind» im Marketing, dem Pricing, jenes Marketinginstrument zu entwickeln, das den Gewinn ...
|
cena:
169,28 |
![]() |
Dunkle Seiten X
ISBN: 9783944315683 / Niemiecki / Miękka / 2019 / 242 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
42,07 |